سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

مجید انصاری سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم از شخصیت‌های شناخته‌شده جریان اصلاحات است که برخی معتقدند حضور وی در این انتخابات قربانی کردن او برای مصون ماندن عارف بود. گزارش تسنیم درباره حضور انصاری در انتخابات را بخوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات و تعیین منتخبان نمایندگی مجلس، آنچه باید بر تارک اندیشه نمایندگان مجلس شکل یافته و سر لوحه اعمال و تصمیم گیری های پیش رویشان نقش ببندد تجسم اراده ملی و تحقق خواسته های به حق مردم در اداره امور جامعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشارکت مردم در دوره‌های مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی با فراز و فرودهایی همراه بوده است، در یازده دوره از انتخابات، گاهی میزان مشارکت از مرز 70 درصد عبور کرده و گاهی هم به نزدیک50 درصد رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

امیر محبیان می‌گوید عملکرد اصلاح‌طلبان و دولت هم بر روی مشارکت در انتخابات موثر بود و هم باید گفت که دولت با عملکرد خود مجلس را در سینی طلا تقدیم اصولگرایان کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت‌الله احمد جنتی از برجسته‌ترین روحانیون و سیاستمداران انقلاب اسلامی به شمار می‌آید که مسوولیت‌های مهمی همچون عضو فقها و دبیر شورای نگهبان، رییس مجلس خبرگان رهبری، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد احیای امر به معروف را برعهده داشته‌است.

خبرگزاری دانا

در حالی که وزیر خارجه به درستی می‌گوید: «آمریکا باید بداند تحریم‌هایش بی‌اثر بوده»، رئیس‌جمهور گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید تحریم اثر ندارد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان نوشت: اصلاح‌طلبان که قبل از آغاز ثبت‌نام با آمدن و نیامدن، شرکت کردن و شرکت نکردن در انتخابات، به سنجش فضای موجود از میزان مقبولیت و جایگاه خود در جامعه به خاطر حمایت از دولت آقای روحانی با قول‌های انجام نشده بسیار در شعار‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و نحوه مدیریت دولت برآمده از حمایت و رأی اعتماد آن‌ها در مجلس می‌پرداختند، با...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که وزیر خارجه به درستی می‌گوید: «آمریکا باید بداند تحریم‌هایش بی‌اثر بوده»، رئیس‌جمهور گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید تحریم اثر ندارد!

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه اصلاح‌طلب با وجود رقابت چند فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلب پیش‌بینی کرد این طیف تبدیل به اقلیت در مجلس یازدهم شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با هر سختی و بالا و پایینی که بود اصولگرایان به توافقی لحظه آخری رسیدند. وحدتی که بامداد چهارشنبه و 48 ساعت قبل از انتخابات با سهم دهی به پایداری ها به دست آمد و معادلات را در جناح راست تغییر داد. اما به وحدت رسیدن در بستن لیست قطعا به معنای حل اختلافات و پایان درگیری های اصولگرایان است؟

خبرگزاری ایسنا

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با تاکید بر این که در مشارکت انتخاباتی باید میان تهران و شهرستان‌ها تفاوت قائل شویم اظهار کرد: همیشه مشارکت مردم در تهران حداقلی بوده است.

خبرگزاری مهر

مسئولان، شخصیت‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی مختلف با تاکید بر اهمیت انتخابات دوم اسفند، از مردم برای حضور در این انتخابات دعوت کردند.

وب‌گاه تابناک

عده‌ای از سیاسیون، علت نبود تمایل برای رای دادن را عملکرد چند سال اخیر و فساد‌ها می‌دانند که در مقابل تاکید قاطبه فعالان سیاسی شرکت در انتخابات برای تغییر وضع موجود و گذار از فشار‌های خارجی است.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت بر حضور حداکثری آحاد ملت ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معتقدند انقلاب رویش و زایش می خواهد و با حضور نسل جوان رویش و زایش انقلاب تضمین و تبیین می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبری از آن نشست و برخاست های بزرگان چپ و راست در انتخابات مجلس نیست، گویی در روزهای جولان نوآمدگان سیاست، بزرگان به گوشه ای رانده شده اند و یا ترجیح می دهند زیاد در معرض چشم افراد نباشند.

خبرگزاری ایسنا

مقامات، شخصیت‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی مختلف با تاکید بر اهمیت انتخابات دوم اسفند ماه، از مردم برای حضور در این انتخابات دعوت کردند.