سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانا

بعد از آنکه روز گذشته بالاخره دو طیف اصلی اصولگرا شامل ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری پس از کش و قوس‌های فراوان به وحدت لیستی رسیدند موج حمایت از آنها به راه افتاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همه احزاب سیاسی فعال در کشور اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در روزهای منتهی به انتخابات طی بیانیه‌هایی جداگانه ضمن اعلام مواضع خود، نظرشان در یک نقطه مشترک بود و آن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی از لیست وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمتر 48 ساعت مانده به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در حالی‌که کمتر از 24 ساعت به پایان زمان تبلیغات مانده بود، اصولگرایان برای جستجوی کالای کمیاب «وحدت»، بازهم دور هم جمع شدند تا آخرین تلاش‌های خود را برای رسیدن به یک لیست مشترک انجام دهند، گعده ای که خبری از جامعه روحانیت در آن نبود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امسال با همت و تلاش متولیان امور فرهنگی تبلیغی ارتش، سطح کیفی نمایشگاه‌ها و یادمان‌های خوزستان نسبت به گذشته برای میزبانی از راهیان نور ارتقا یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی از لیست وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی از لیست وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حزب موتلفه در بیانیه‌ای اعلام کرد کوشش فراوانی شد که یک فهرست برای جریان ارزشگرایی پدید آید و همه این زحمات را ارج می‌نهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت «مرکز اسناد انقلاب اسلامی» نوشت: حزب جمهوری اسلامی که به خاطر اختلاف با جامعه روحانیت مبارز نتوانسته بود در انتخابات ریاست‌جمهوری موفق شود، در انتخابات دوره اول مجلس شورای اسلامی تلاش داشت با رایزنی جامعه روحانیت مبارز تهران، فهرست مشترکی از نامزدها ارائه دهد.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: دوست داشتن کشور موجب می‌شود تا هر حرکتی که موجب قدرت، قوت، صلابت و ثبات نظام اسلامی می‌شود، انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا گفت: پیشنهاد این بود که جامعه روجانیت نقش داوری را ایفاء کند، اما گویا بر سر این مسئله هم به جمع بندی نرسیدند و جامعه روحانیت مبارز در اعتراض به نحوه برخورد دوستان شورای ائتلاف، کنار کشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز با انتشار بیانیه‌ای از مردم دعوت کرد در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کنند.

خبرگزاری میزان

در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای مردم شریف، مومن، عزیز و شجاع ایران سرافراز را به مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.