چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کاندیداها به جای سود جستن از پول‌های بی‌حساب و بیان تهمت‌های بی‌سند، برنامه‌هایشان را به اطلاع مردم برسانند؛ وگرنه وعده‌های روی هوایی که عملی نمی‌شود و بیش از آنکه مردم را نسبت به آینده امیدوار کند، آنان را مأیوس می‌سازد.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کاندیداها به جای سود جستن از پول‌های بی‌حساب و بیان تهمت‌های بی‌سند، برنامه‌هایشان را به اطلاع مردم برسانند؛ وگرنه وعده‌های روی هوایی که عملی نمی‌شود و بیش از آنکه مردم را نسبت به آینده امیدوار کند، آنان را مأیوس می‌سازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرنوشت: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: مجلس آینده باید مجلس کارآمد، انقلابی، جهادی و تأثیرگذار و مقدمه‌ای برای حضور دولتی قوی باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم با حضور در انتخابات نظر برخی سیاسیون مبنی بر قهر با صندوق های رای را نپذیرند.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه تقوا، مقاومت و بردباری مهمترین مؤلفه‌های مکتب سپهبد سلیمانی است، گفت: امروزه، امنیت کشور را مدیون رشادتهای شهید سلیمانی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز در پی درگذشت آیت الله نورالله طبرسی، پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری دانا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دادگاه بدوی برای سه نفر از پزشکان مشهدی به‌خاطر استفاده از الفاظ رکیک علیه تبریزیان حکم شلاق داده است، این حکم قطعی نیست و قابل تجدیدنظر است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضا این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیرها و سخنرانان راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان‌های این استان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت رحلت حجت‌الاسلام‌والمسلمین طبرسی، گفت: این فرزانه سالیان دراز در ساری و نقاط دیگر مازندران به نشر احکام اسلام و دفاع از مکتب اهل‌بیت (ع) مشغول بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: غیبت اصلاح‌طلبان مطمئنا شور انتخابات را کم می‌کند و به همین دلیل توقع می‌رفت آنها شرکت کنند تا خواسته دشمن که عدم مشارکت است تحقق پیدا نمی‌کرد.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزه با بیان اینکه همزمانی مراسم چهلم شهادت سپهبد سلیمانی با یوم الله 22 بهمن بر اهیمت این روز تاریخی افزوده است، گفت: انتظار می‌رود مردم به خاطر دفاع از دین، ملیت، امنیت و آینده درخشان‌شان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، با شکوه هرچه بیشتر شرکت کنند.

خبرگزاری ایسنا

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیرها و سخنرانان راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان‌های این استان را اعلام کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در 22 بهمن پاسخی دندان شکن به دشمنان خواهند داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای ائتلاف اصولگرایان بالاخره تکلیف خود را با پایداری ها روشن کرد و حاضر نشد اینبار هم تن به سهم دهی و سهم خواهی فرزندان سیاسی محمدتقی مصباح بدهد. اما آیا این رویه تا دقایق آخر منتهی به انتخابات دوم اسفند ادامه خواهد یافت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای ائتلاف اصولگرایان بالاخره تکلیف خود را با پایداری ها روشن کرد و حاضر نشد اینبار هم تن به سهم دهی و سهم خواهی فرزندان سیاسی آیت الله مصباح بدهد. اما آیا این رویه تا دقایق آخر منتهی به انتخابات دوم اسفند ادامه خواهد یافت؟