چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشارکت مردم در انتخابات یکی از ملزومات یک جامعه فعال و پویا است که کنشگران سیاسی به عنوان یک کارکرد به آن توجه دارند؛ امری که با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس در ایران به شعار اصلی جریانات و بازیگران سیاسی تبدیل شده‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن بیادی گفت: راضی کردن پایداری به ائتلاف با مجموعه های اصولگرا همواره سخت و چالش برانگیز بوده است. این تشکل برای انتخابات مجلس سفت و محکم روی حرفش ایستاده و می خواهد با لیست مستقل به میدان بیاید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «باید به وحدت برسیم حتی با جبهه پایداری» این جمله حکایت تلاش این روزهای اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات است؛ تلاشی که گرچه آن را در قالب شانا (شورای ائتلاف نیروهای انقلابی) صورت می‌دهند اما نگرانی‌ها از افتراق در همین شورا همچنان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - حماسه ماندگار نهم دیماه مظهر بصیرت، ولایتمداری و سربلندی ملت ایران در مقابله با فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه‌نیوز نوشت: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از تلاش این تشکل سیاسی اصولگرا برای ارائه فهرست واحد از سوی این جریان در انتخابات و ارائه گزارش حدادعادل در زمینه چگونگی روند ائتلاف در نشست مشترک احزاب همسو با جامعه روحانیت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر قرار بود فتنه 88 ادامه یابد مقطع سخت و دشواری برای انقلاب پدید می‌آمد اما با وحدت و بصیرت مردم توانستیم از این فتنه عبور کنیم.

خبرگزاری دانا

هرگاه انقلاب تهدید شد نوک پیکان این تیر زهرآگین خواص بی بصیرت بودند، در فتنه 88 نیز سردمدار فتنه افراد شناخته شده و سابقه دار و نامداری بودند که به ظاهر محبوب مردم و دلسوز آن ها و نزدیک امام هستند؛ اما همین خواصی که می توانستند برای اسلام فداکاری کنند، نوک پیکان زهرآگینی می شوند که مریم رجوی و آمریکا پشت آن هستند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - گفتمان قومی - قبیله‌ای به عقیده بسیاری از نخبگان طی ادوار گذشته بر نتیجه انتخابات در برخی از استان‌ها از جمله آذربایجان‌غربی سایه افکنده‌است و وجود این هژمونی بیش از سایر موارد در انتخابات خانه ملت و شورای اسلامی شهر احساس می‌شود.

خبرگزاری میزان

53 روز دیگر یعنی دوم اسفند 1398، انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود. به موازات روند‌های قانونی و اجرایی و نظارتی این انتخابات که در شورای نگهبان و وزارت کشور جریان دارد، جناح‌ها و احزاب سیاسی نیز وارد گود انتخابات شده‌اند تا آماده هماوردی سیاسی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از عدم حضور خود در شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: طبق توافقات، مقرر شد در حوزه انتخابیه تهران جهت تعیین نامزدهای انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری هماهنگی لازم بین جامعتین انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه های ضد انقلاب با بروز هر رویدادی در جامعه با بزرگ نمایی در صدد هستند تا با تشویش اذهان عمومی و تشویق ذهنیت منفی از نظام مردم را برای حضور در پای صندوق های رای، ناامید و مایوس کنند تا زمینه ساز تحریم و یا کاهش مشارکت مردم در انتخابات باشند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - نهادهای انقلابی همچون سپاه امام حسن مجتبی (ع)، نیروی انتظامی و جامعه روحانیت استان البرز در آستانه گرامیداشت 9 دی بیانیه صادر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود آنکه شورای ائتلاف بخاطر نقدهای طیف های مختلف اصولگرا در نهایت جایگاه داوری را به جامعه روحانیت مبارز داد اما گلایه های اخیر اعضای این تشکل روحانی حکایت از آن دارد که جایگاه تعریف شده مبهم بوده و احتمال دور زدن روحانیت اصولگرا از سوی شورای ائتلاف وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود آنکه شورای ائتلاف بخاطر نقدهای طیف های مختلف اصولگرا در نهایت جایگاه داوری را به جامعه روحانیت مبارز داد اما گلایه های اخیر اعضای این تشکل روحانی حکایت از آن دارد که جایگاه تعریف شده مبهم بوده و احتمال دور زدن روحانیت اصولگرا از سوی شورای ائتلاف وجود دارد.