چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به موجب «مکتب سلیمانی» در تامین امنیت کشور ما باید نیرومند باشیم تا دشمن جرأت نکند جلو بیاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نان اصلاح‌طلبان در دمیدن به اختلاف میان جناح رقیب است، در حالی که آنان در میان خود، اختلافاتی جدی دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «جامعه اسلامی مهندسین» به عنوان تشکلی متعهد به مشی اصولگرایی سنتی، طی بیش از سه دهه حیات خود همواره در پیشبرد سیاست و راهبردهای انتخاباتی جناح راست، با بزرگان و ریش‌سفیدان این جریان همراهی کرده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تجربیات تحزب در «جبهه مشارکت ایران اسلامی» با وجود انحلال این تشکل، به عنوان الگویی از کنشگری حزبی پیش روی طیفی از فعالان سیاسی قرار گرفته‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی گفت: اگر در تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت شوند و تعداد کاندیداهایشان در حد یک لیست باشد، این جریان سیاسی نیز یک ضلع انتخابات پیش‌رو خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: افراد واجد شرایط با ثبت نام در انتخابات و رای مردم به مجلس راه می یابند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام مسیح مهاجری می گوید: آقای هاشمی در سال‌های آخر عمر خودشان هیچ نفوذی به عنوان لابی در شورای نگهبان نداشتند و حتی خیلی از افراد به دلیل ارتباط با آقای هاشمی رد صلاحیت می‌شدند؛ شما فکر می‌کنید اگر آقای هاشمی بودند با لابی کردن در شورای نگهبان صلاحیت افرادی می‌شد تأیید شود؟ خیر برعکس بود.

خبرگزاری ایسنا

یک فعال سیاسی گفت: اگر در تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت شوند و تعداد کاندیداهایشان در حد یک لیست باشد، این جریان سیاسی نیز یک ضلع انتخابات پیش‌رو خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بدون تردید برگزاری انتخابات بر مدار قانون برای همگان پذیرفتنی است زیرا حرکت در بستری قانونی و برابر سبب می‌شود تا مجریان و ناظران در عمل و در عرصه اجرا و نظارت به انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان نشان دهند که ملاکی غیر از اتکای به قانون ندارند و اظهارنظر گروه‌ها، شخصیت‌ها و احزاب هیچ‌گونه تاثیری بر تصمیمات قانونی ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«رابرت مک ایر» سفیر انگلیس در اقدامی مغایر با قوانین بین‌المللی و عرف دیپلماتیک در روز شنبه 21 دی در یک تجمع غیرقانونی در مقابل دانشگاه امیرکبیر تهران حاضر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خطبه‌های نماز جمعه تهران از پیروزی انقلاب اسلامی تا سال 1368 خورشیدی که دوران تفرقه‌های داخلی و جنگ تحمیلی بود به‌وسیله آیات عظامی چون طالقانی، خامنه‌ای (رهبر معظم انقلاب)، هاشمی رفسنجانی و... ایراد می شد، سنگری که توانست بحران‌های پیش آمده را مدیریت کند و باعث ترغیب مردم برای حضور در دفاع مقدس، جمع‌آوری کمک‌های آنها برای جبهه‌ها و در نتیجه زمینه‌سازی برای اتحاد و وفاق...

خبرگزاری میزان

سفیر انگلیس که همراه فردی دیگر از ساعت 18 و 35 دقیقه روز شنبه در حال فیلمبرداری از یک تجمع غیرقانونی و شعار‌های ساختارشکنانه آن‌ها بود به صورت نامحسوس توسط ماموران پلیس امنیت ناجا تحت نظر قرار گرفت و سرانجام در ساعت 19 و 10 دستگیر شد و 15 دقیقه بعد از آن، و پس از انجام اقدامات اولیه قانونی، به نماینده وزارت امور خارجه تحویل داده شد.

خبرگزاری میزان

مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور سفیر انگلیس در اجتماع دانشجویان، بسیار تأمل برانگیز است و نباید در مواجهه با دخالت‌های روباه پیر در امور داخلی مماشات کرد و جا دارد این سفیر پس از دخالت‌های مکرری که داشته و به خصوص پس از مواضع ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس، از سوی وزارت امور خارجه به عنوان عنصر نامطلوب، معرفی شود و از کشور اخراج شود.