چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه تلاش ما معطوف بر این است که برچسب مهندسی شده بودن انتخابات عنوان نشود، گفت: شورای ائتلاف خودش تعیین مصداق نخواهد کرد و ما بنا نداریم لیست تهیه کنیم بلکه فرایندی را به‌عنوان فرمول کار تعریف کرده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: وحدت شرط لازم برای پیروزی است، اما شرط کافی نیست و باید تلاش کنیم طیف‌های متدین و انقلابی را به پای صندوق‌های رأی بیاوریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: می‌توانیم کشور را آبرومندانه اداره کنیم به شرط آنکه راه‌حل مشکلات را در داخل جست‌وجو کنیم.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی پنجشنبه پنجم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از برگزاری دهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حدادعادل: در حال حاضر این جریان به دنبال این است که اگر مکرون رئیس جمهور فرانسه نخواست کاری کند، حداقل "شینزو آبه" کاری از پیش ببرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: غرب ادعا می‌کند که FATF رونق اقتصادی به همراه دارد، اما تجربه چیز دیگری نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

اولین جرقه‌های اختلاف بین شورای نگهبان و وزارت کشور، پیش از شروع انتخابات زده شد. این دو نهاد بر سر انتخاب اعضای معتمدان هیئت‌های اجرائی، به‌ویژه در شهر تهران، اختلاف داشتند. پس از اندکی کشمکش، وزارت کشور موضوع را به امام خمینی گزارش داد و ایشان هم حجت‌الاسلام احمد خمینی را مأمور وساطت کردند تا در نهایت ماجرا فیصله پیدا کند. موضوع اینجا بود که ارکان اصلی نظام عزم خود را جزم کرده بودند...

وب‌گاه عصر ایران

شما ببینید در تلویزیون فارغ از صحت و سقم اتهامات چه بلایی سر صادق لاریجانی آورده‌اند، با علی لاریجانی چه می‌کنند با حسن روحانی که دولتش از خود آن‌هاست؛ چگونه رفتار می‌کنند؟

وب‌گاه عصر ایران

اصلا شورای نگهبان تصمیم گیر نیست. شورای نگهبان مجری سیاست‌ها است. همان طور که امام خمینی هم گفتند که من اعلام خطر می‌کنم، من هم دارم اعلام خطر می‌کنم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت به دلیل اینکه مجری است، اگر با قدرت، قاطعیت و قانونی عمل کند جلوی فساد‌ها گرفته می‌شود.