چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مسئولان و مقامات سیاسی، چهره‌های اجرایی، تشکل‌ها و نهادهای استان فارس همزمان با شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پیام‌های تسلیت صادر و اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار را محکوم کردند.

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه‌ای در واکنش به ترور حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند پاسخ جریان مقاومت اسلامی، در برابر این اقدام جنایتکارانه سخت و سهمگین خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مقامات کشوری در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریست‌های ارتش آمریکا در بغداد را تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اولین نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، از شهروندان تهرانی درباره اعتراضات آبان‌ماه و انتخابات پیشرو منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

44.2 درصد مردم استان تهران گفته اند به هیچ وجه در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنند

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: جامعه روحانیت نه بخشی از کار شورای ائتلاف، بلکه کل کار شورا ارا باید بدون کم و کاستی داوری کند.

وب‌گاه عصر ایران

حضرت امیر در نامه به مالک توصیه می‌کند جلوی احتکار را بگیر و اجازه گران‌فروشی نده تا بتوانی از ضعفا مراقبت کنی

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: محمدتقی رهبر گفت: باید کشور را اداره کنیم و تحت هیچ شرایطی مشکلات و بدبختی‌ها را به گردن مشیت الهی نیندازیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: اگر دولتی‌ها بتوانند ما را از نگرانی دربیاورند، به FATF رأی می‌دهیم تا قدمی مثبت برای کشور برداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: اگر دولتی‌ها بتوانند ما را از نگرانی دربیاورند، به FATF رأی می‌دهیم تا قدمی مثبت برای کشور برداریم.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - پیکر عالم ربانی آیت‌الله حاج سید حسن مهاجر از علمای استان اصفهان روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در این استان تشییع و به خاک سپرده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص گفت: دولت قبل سعی در هدفمندی یارانه‌ها داشت که از چند ماه قبل زمینه آن را فراهم کرد اما اینکه یک‌شبه و بدون اطلاع مردم قیمت‌ها را افزایش دهیم هنر نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر آقای احمدی نژاد لیست ندهد اصولگرایان دستکم با سه لیست در انتخابات اسفند ماه حضور خواهند داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: راضی کردن جبهه پایداری به ائتلاف با مجموعه های اصولگرا همواره سخت و چالش برانگیز بوده است. این تشکل برای انتخابات مجلس سفت و محکم روی حرفش ایستاده و می خواهد با لیست مستقل به میدان بیاید.