چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانشجو

تقی رهبر عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص شهادت سردار سلیمانی و انتقام سخت گفت: حرکت مذبوحانه‌ی آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی در اثر شکست‌هایی است در منطقه خوردند؛ سردار سلیمانی آنچنان سیلی به آمریکایی ها زده که هنوز در خوابند. وی با اشاره به اینکه داعش را آمریکا پرورش داده است ادامه داد: حاج قاسم و یارانش داعش را از منطقه راندند؛...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «انتقام سخت»، همان وعده‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بعد از ترور و به شهادت رساندن سردار سرتیپ سلیمانی داده بودند، وعده ای که همزمان با به خاکسپاری حاج قاسم عملیاتی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«انتقام سخت»، همان وعده‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بعد از ترور و به شهادت رساندن سردار سرتیپ سلیمانی داده بودند، وعده ای که همزمان با به خاکسپاری حاج قاسم عملیاتی شد.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این واقعه، سرآغاز فصل جدیدی در مناسبات سیاسی و امنیتی منطقه است و آثار سیاسی و اجتماعی ژرفی در جامعه خواهد داشت و موجب حضور چشمگیر و پررنگ آحاد مردم در صحنه هایی، چون راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آمریکا با این ضربتی که دریافت کرد، دیگر به ترامپ و امثال ترامپ اعتماد نخواهد کرد، گفت: پاسخ سپاه قاطع، کوبنده و پایان دهنده و برای ملت ما امیدبخش بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه ملت ایران حاج قاسم سلیمانی را از دست داد اما دستاوردهای آن غیرقابل محاسبه است، گفت: طی روزها، سال‌ها و ماه‌های آینده این دستاوردها را خواهیم دید.

خبرگزاری میزان

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسئله سوریه، کار جهادی بزرگی انجام داد و زمانی که عراق در خطر بود با حضور مدبرانه و شجاعانه‌ای که داشتند، کمک بزرگی به مردم و دولت این کشور در بیرون راندن تروریست‌ها کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: قرآن حق قصاص را به عنوان حیات مطرح می کند و تا زمانی که قصاص نباشد به وظیفه دینی خود عمل نکرده ایم.

خبرگزاری ایسنا

«خدایا، حاصل شهادت سردار سلیمانی و اثر خون پاکش را وحدت و همدلی مردم ایران و همراهی‌شان در یک جبهه و یک صف در مقابل توطئه‌های دشمن و برطرف شدن همه اختلافات داخلی قرار بده.» این دعای محمدرضا زائری خلاصه‌ترین وصفی بود که پس از شهادت سردار سلیمانی از وضع کشور ارائه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: قطعا آمریکا مدت‌ها برای ترور سردار سلیمانی طرح ریخته و تلاش کرده تا بتواند او را شهید کند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - حجت الاسلام علیرضا حدائق عضو جامعه روحانیت شیراز و مدیر عامل بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گفت: با شهادت شهید ابومهدی المهندس و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی احساس تکلیف زنده و دل ها به هم نزدیک شد، زیرا رفتن شهید ایجاد تحول عظیمی در جامعه می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: قطعا آمریکا مدت‌ها برای ترور سردار سلیمانی طرح ریخته و تلاش کرده تا بتواند او را شهید کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیوه تهیه و تنظیم فهرست‌های انتخاباتی و توافق بر سر محصول نهایی آن در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های سیاسی میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام گفت: در پی ترور و به شهادت رسیدن سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی کلاس های درس طلاب این حوزه امروز شنبه تعطیل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکایی‌ها در انتظار پاسخ استثنایی از سوی جبهه مقاومت و یاران سردار سلیمانی باشد.