چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسی‌پور با اشاره به حضور سفیر انگلیس در میان تظاهر کنندگان گفت: این سفیر پس از دخالت‌های مکرری که داشته از سوی وزارت امور خارجه به عنوان عنصر نامطلوب، معرفی و از کشور اخراج شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فعلا جبهه پیروان خط امام و رهبری تصمیمی برای ارائه لیست جدا از شورای ائتلاف ندارد. ما جلسه داشتیم به این تصمیم رسیدیم که اگر داوری جامعه روحانیت به صورت تام و تمام از تعیین فرایند تا انتخاب مصداق اعمال شود، جبهه پیروان خط امام و رهبری لیست جدایی نخواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: بر اساس این گزارش تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس برای حضور در دوره یازدهم صلاحیت‌شان تأیید و یا احراز نشده است.

خبرگزاری دانا

در حالیکه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی 40 روز زمان باقی مانده جریانات سیاسی و احزاب با ورود به عرصه انتخابات آماده هماوردی در این حوزه هستند تا بتوانند با کسب آراء مردم بتوانند بر صندلی های سبز مجلس تکیه کنند، در این میان احزاب شناخته شده در کشور ما اصولگرایی و اصلح طلبی است که همواره با تبلیغات در زمان مقرر به رقابت می پردازند.

وب‌گاه الف

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نظام گفت: آنچه که اتفاق افتاده اگرچه خطایی بزرگ است، اما ناشی از خطای یک نفر از اعضا سپاه عظیم است.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نظام گفت: آنچه که اتفاق افتاده اگرچه خطایی بزرگ است، اما ناشی از خطای یک نفر از اعضا سپاه عظیم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: دوستان ما در جریان اصولگرا در مقاطع انتخابات به هم نزدیک می‌شوند و گفتگو می‌کنند، اما زمانی که باید پیگیر کارها باشند، از هم پراکنده می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: دوستان ما در جریان اصولگرا در مقاطع انتخابات به هم نزدیک می‌شوند و گفتگو می‌کنند، اما زمانی که باید پیگیر کارها باشند، از هم پراکنده می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز درگذشت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی را تسلیت گفت و از مردم دعوت کرد در مراسم این عالم ربانی شرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاوت رویکردهای اقتصادی جناح راست سنتی با راست مدرن، زمینه‌ساز ایجاد حزب کارگزاران سازندگی در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حزب موتلفه اسلامی که در طول حیات سیاسی خود طی سال‌های پس از انقلاب همواره از سازوکارهای جمعی اصولگرایانه حمایت و با آن همراهی کرده، این باز هم قراراست کنش انتخاباتی خود را ذیل «شورای وحدت» تنظیم‌کند.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید جهان تشیع در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی وی را دانشمندی اهل قلم دانست.

خبرگزاری ایسنا

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سید هاشم رسولی‌محلاتی، از یاران و شاگردان حضرت امام خمینی (ره) را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیت مکرم ایشان و جامعه روحانیت تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت آیت الله رسولی محلاتی پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید هاشم رسولی محلاتی، یاور انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب گفت: او عالمی پاک، باتقوا و مورد اعتماد امام و رهبر بزرگوار انقلاب بود.