چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق گفته سخنگوی شورای نگهبان، زمان قطعی اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهه دوم بهمن ماه امسال است، پس از آن جناح های سیاسی در حال تدارک و آماده سازی برای مرحله بعد یعنی تبلیغات انتخاباتی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نهضت سوادآموزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانست تغییر و تحولی در وضعیت سوادآموزی کشور ایجاد کند و درخت خشکیده علم و دانش در ایران به تدریج جانی دوباره گرفت و درهای نظام آموزشی برای بی سوادان گشوده شد.

وب‌گاه فرارو

هر چند اصلاح‌طلبان در همه انتخابات‌ها با مشکل رد صلاحیت مواجه هستند، اما اصولگرایان با معضلی به مراتب سخت‌تر دست به گریبانند و آن رسیدن به نقطه وحدت است. این روز‌ها هم که شورای ائتلاف پا جای جمنا گذاشته است تا وحدتی میان احزاب اصولگرا ایجاد کند، اما باز هم سایه اختلاف بر آن سنگینی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

با گلایه اصلاح‌طلبان از روند بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی، بررسی شکایات داوطلبان انتخابات مجلس از روز دوم دی آغاز شد. آیت الله جنتی تاکید کرد که بررسی شکایات و صلاحیت‌ها آن هم در زمان کوتاه، اقدامی به شدت طاقت‌فرساست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده اصفهان در مجلس یادآور شد: شیوه رسیدن به وحدت، عمل بر اساس نظر اکثریت است. در مجلس با نظر اکثریت قانون تصویب می‌کند یا در همه شوراهای مختلف، نظر اکثریت ملاک قرار می گیرد. آقایان {پایداری} موضوع اجماع را مطرح می کنند برای اینکه لیست دیگری داده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: نماینده اصفهان در مجلس یادآور شد: شیوه رسیدن به وحدت، عمل بر اساس نظر اکثریت است. در مجلس با نظر اکثریت قانون تصویب می‌کند یا در همه شوراهای مختلف، نظر اکثریت ملاک قرار می گیرد. آقایان {پایداری} موضوع اجماع را مطرح می کنند برای اینکه لیست دیگری داده شود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: طرح حقوق شهروندی در عناوین مختلف اجتماعی در برخی از مساجد منتخب استان اجرایی شده است.

وب‌گاه فرارو

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تقریبا در تمام استان‌ها و در 202 حوزه انتخابیه توانستیم شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب را شکل بدهیم و فعال کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: تقریبا در تمام استان‌ها و در 202 حوزه انتخابیه توانستیم شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب را شکل دهیم و فعال کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیرعالی جامعه روحانیت در دهمین نشست مشترک تشکل‌های اصولگرا با جامعه روحانیت تاکید کرد: ما در شورای ائتلاف نقش همراهی و هدایت داشتیم و قرار شد موضوع داوری جامعه روحانیت مطرح باشد تا در صورت بروز اختلاف یا سوءبرداشت نقش ما شفاف بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که «تلاش ما معطوف بر این است که برچسب مهندسی‌شده بودن انتخابات عنوان نشود»، گفت: ما بنا نداریم لیست تهیه کنیم بلکه فرایندی را به‌عنوان فرمول کار تعریف کرده‌ایم که باید اجرا شود و باورداریم که این فرآیند یک روش منطقی بی‌طرفانه است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: تقریبا در تمام استان‌ها و در 202 حوزه انتخابیه توانستیم شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب را شکل دهیم و فعال کنیم.

خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که «تلاش ما معطوف بر این است که برچسب مهندسی‌شده بودن انتخابات عنوان نشود»، گفت: ما بنا نداریم لیست تهیه کنیم بلکه فرایندی را به‌عنوان فرمول کار تعریف کرده‌ایم که باید اجرا شود و باورداریم که این فرآیند یک روش منطقی بی‌طرفانه است.

خبرگزاری ایسنا

دبیرعالی جامعه روحانیت در دهمین نشست مشترک تشکل‌های اصولگرا با جامعه روحانیت تاکید کرد: ما در شورای ائتلاف نقش همراهی و هدایت داشتیم و قرار شد موضوع داوری جامعه روحانیت مطرح باشد تا در صورت بروز اختلاف یا سوءبرداشت نقش ما شفاف بماند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو جامعه روحانیت مبارز کشور با اشاره به وضعیت فضای انتخاباتی کشور در دوماه باقی‌مانده تا اسفندماه گفت: مشارکت انتخاباتی مردم در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک به‌خاطر تک‌نماینده بودن آن‌ها مشکلی نخواهد داشت و در تهران و کلان‌شهرها نیز اگر مسئله‌ای پیش نیاید تنور انتخابات گرم خواهد بود.