دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه الف

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مادامی که اقتصادمان از دولتی بودن و نفتی بودن درنیاید هرکس دنبال سهم خودش از بودجه است و در نهایت کاری هم پیش نمی‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک چهره سیاسی با انتقاد از روند افزایش قیمت‌ها در کشور اظهار کرد: در کشور همه‌چیز ترمز بریده است از قیمت کالاها گرفته تا هزینه خدمات و مابقی موارد. قیمت‌ها به سرعت بالاتر می‌روند و کسی هم جوابگو نیست.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مادامی که اقتصادمان از دولتی بودن و نفتی بودن درنیاید هرکس دنبال سهم خودش از بودجه است و در نهایت کاری هم پیش نمی‌رود.

خبرگزاری ایسنا

مدیران مجموعه‌های فرهنگی و برخی از شخصیت‌های علمی، فرهنگی، دینی و سیاسی پاکستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ارتحال جانگداز عالم ربانی حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز کشور با بیان اینکه متاسفانه حزب در جامعه ما متهم است، گفت: من معتقد به کار تشکیلاتی هستم‌. یکی از ضعف‌های انتخابات و دستگاه‌های اجرایی و تقنینی ما غیبت تحزب است‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیراً مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم که دو مرکز رسمی جناح اصلاح‌طلب در حوزه علمیه هستند بیانیه‌ای برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت مشترک منتشر کرده‌اند. این بیانیه که سابقه این‌گونه نداشته است، دارای زوایا و نکات بسیار قابل‌تأملی است. این دو مجموع اصلاح‌طلبان که همواره در انتخابات‌های گذشته از افراد و شخصیت‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در پیامی ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و روحانیت معزز تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه رحلت حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی جمعی از شخصیت‌ها و مقامات سیاسی این اتفاق را تسلیت گفتند.

خبرگزاری میزان

برخی احزاب و تشکل‌های سیاسی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند

خبرگزاری میزان

در پی درگذشت مرجع عالیقدر جهان اسلام و فقیه والا مقام آیت‌الله شیخ لطف الله صافی گلپایگانی سرلشکر سلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه گفت: آیت‌الله صافی گلپایگانی در زمره استوانه‌های استوار دفاع از رسالت فقه و فقاهت و پاسداری از فرهنگ و معارف قرآن و پیش‌برندگی آرمان‌های دینی و انقلاب همواره خواهد درخشید.