دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در پی ارتحال آیت‌الله گلپایگانی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

خبرگزاری دانا

حال و هوای خوزستان در بهمن ماه سال پیروزی انقلاب شنیدنی و خواندنی است؛ روزگاری که مردم کوچه و بازار، طلبه و کسبه، ارتشی و دانشجو همه یک صف بودند و یک صدا.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه دشمنان اعتراف می‌کنند انقلاب اسلامی نه فقط اسلام را زنده کرد بلکه فرهنگ دینداری و آئین خدا پرستی را زنده کرد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ابهت استکبار شکسته شده است.

خبرگزاری ایسنا

هزاران نفر از مردم تهران کمیته‌ای 33 کیلومتری را تشکیل دادند و وظیفه خود دانستند که از جانشان که در کالبدی دیگر 14 سال دور از مملکت در غربت زندگی کرد، در بدو ورودِ به وطن، مراقبت کنند و امنیت و نظم مسیر استقبال را تامین کنند در حالی که خدای روح‌الله در آیه 62 سوره یوسف فرموده است: «فَاللَهُ خَیر حَافِظًا وَ هُوَ أَرحَمُ الرَاحِمِینَ»

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: تمام اقتدار، دستاوردها، آرامش، آسایش و پیشرفتی که امروز حاصل شده در سایه فداکاری نسل انقلاب، شهدا و ایثارگران است.

خبرگزاری دانا

عباس گروهی گفت: جهاد تبیین در آن سال ها بسیار اثر گذار بود؛ چنانچه روحانیت افشاگری و روشنگری نمی کردند و ماهیت طاغوت را برای مردم بیان نمی کردند، مردم این آمادگی را نداشتند که در روز 22 بهمن سال 1357 حضور پیدا کنند و اعلام انزجار خود را از حکومت طاغوت نشان دهند.

خبرگزاری ایسنا

تانکها، نفربرها و ادوات و تجهیزات زرهی و نظامی ارتش شاهنشاهی بعد از پنج روز جنگ داخلی و خونریزی صدها نفری، باند پرواز و محوطه اطراف فرودگاه را ترک کردند و از این لحظه سیل خروج مستشاران و خانوادههای آمریکایی از ایران شدت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: احزاب مختلف اصولگرا می‌خواهند در موضوعات خاصی مثل انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری به وحدت حداکثری برسند.

خبرگزاری دانا

گودرزی گفت: دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی در ایام الله دهه فجر 1400 با محوریت طلاب و حضور خانواده معظم شهدای استان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام عبدی گفت: انجام رسالت های تبلیغی و نقش آفرینی در امورات رزمی و دفاعی از اقدامات مهم جامعه روحانیت در دفاع مقدس بود و جامعه روحانی نقش پر رنگ خود را همواره با قوت در طول انقلاب اسلامی حفظ کرده و همواره در طول 42 سال انقلاب در میدان مبارزه و جهاد نقش آفرینی اثرگذار داشته است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس قوه قضاییه در نخستین روز سفر خود به خراسان رضوی طی نشستی صمیمانه به مدت دو ساعت بطور چهره به چهره پای سخنان نمایندگان اقشار مختلف مردم در مشهد نشست و در همین چارچوب دستورات لازم را برای پاسخگویی به درخواستها و رفع مشکلات آنها صادر کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسین گرایلی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

از 19 دی تا ششم بهمن فقط دو هفته زمان لازم بود تا روستاییان و کشاورزان در قالب اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی مجاب شوند که منشور ششگانه انقلاب شاه و ملت به نفع شان است و به آن رای دهند، منشوری که مواد آن از شش به 21 افزایش یافت و نظام فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی کشور را تحت تاثیر سیاست های "کندی" رییس جمهور دمکرات امریکا قرار داد.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه رژیم پهلوی کاملاً و 100 درصد وابسته به اجانب بود، گفت: تمام درآمدها و زیرساخت‌های کشور از طریق کشورهای اروپایی و غربی ایجاد شده بود و رژیم پهلوی، مدیون و وابسته به آن‌ها بود و بدون اجازه آن‌ها نمی‌توانست قدمی بردارد.