یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایسنا

انتشار 9 بیانیه و برگزاری هشت جلسه کمیسیون‌های داخلی، در کنار تشکیل نهمین اجلاسیه رسمی، مهمترین اقدامات مجلس خبرگان رهبری در سالی است که دو تن از نمایندگانش درگذشتند و شش عضو جدید به ترکیب اعضاء اضافه شدند.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گفت: زیربنای هر کشوری با تولید، محکم می‌شود و حرکت به سوی ترقی و تکامل از آنجا آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

میژه نامه نوروزی «آگاهی نو» در گفت و گوی سرگه بارسقیان با فیض الله عرب سرخی، عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و فعالان و آگاهان رخدادهای ظهور و سقوط بنی صدر، آن دوران را بازخوانی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شماره نوروزی «آگاهی نو» در گفت و گویی با محمد جواد مظفر، پژوهشگر، نگارنده کتاب «اولین رئیس جمهور» و از فعالان و آگاهان رخدادهای نخستین انتخابات ریاست جمهوری ایران، ویژگی های شخصیتی و دلایل موفقیت و ناکامی او را کنکاش کرده است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه رشد تولید ملی 21 مانع دارد، گفت: برای رفع موانع، باید دولت و مسئولان تلاش گسترده‌ای کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت. قرن 14 هجری شمسی با تمام فراز و نشیب‌هایش برای ایرانیان به پایان رسید. قرنی که اتفاقات سیاسی مهمی در آن رخ داد؛ از انقراض یک سلسله حکومتی تا اشغال ایران در جنگ جهانی، از کودتا تا انقلاب، از جنگ تا ترور.

خبرگزاری ایسنا

قرن 14 هجری شمسی با تمام فراز و نشیب‌هایش برای ایرانیان به پایان رسید. قرنی که اتفاقات سیاسی مهمی در آن رخ داد؛ از انقراض یک سلسله حکومتی تا اشغال ایران در جنگ جهانی، از کودتا تا انقلاب، از جنگ تا ترور.

وب‌گاه الف

مرور خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم چهره بهتری از علی لاریجانی نشان می‌دهد و هم مروری است بر مهم‌ترین اتفاقات آن دهه که سیاسی‌ترین سال‌های بعد از پیروزی انقلاب بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: مرور خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم چهره بهتری از علی لاریجانی نشان می‌دهد و هم مروری است بر مهم‌ترین اتفاقات آن دهه که سیاسی‌ترین سال‌های بعد از پیروزی انقلاب بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرور خاطرات آیت‌الله هاشمی رقسنجانی هم چهره بهتری از علی لاریجانی نشان می‌دهد و هم مروری است بر مهم‌ترین اتفاقات آن دهه که سیاسی‌ترین سال‌های بعد از پیروزی انقلاب بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی رحلت آیت الله سید محمد فقیه نی‌ریزی نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله سید مجتبی رودباری پیام‌های تسلیتی از سوی شخصیت‌ها صادر شد.

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مجاهدت‌های آیت‌الله رودباری، برای همیشه در حافظه تاریخی ملت شریف ایران بویژه خطه پرافتخار گیلان زنده خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در گذشت آیت الله سید مجتبی رودباری را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نام و مجاهدت‌های آیت الله سید مجتبی رودباری (ره) که در زمره برجستگان روحانیت استان گیلان عمر شریف و با برکت خود را صرف ترویج و نشر معارف مکتب اهل بیت عصمت و طهارت کرد برای همیشه در حافظه تاریخی ملت شریف ایران بویژه خطه پرافتخار گیلان زنده و باقی الصالحات آن فقیه نیک نفس و خیراندیش خواهد بود.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیام نوروزی خود به طلاب، اساتید و فعالان حوزوی پایه ریزی حوزه علمیه قم را یکی از تحولات مهم قرن حاضر برشمرد و از طرح‌های بزرگ حوزه در آغاز قرن جدید خبرداد.