دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غلامعلی رجایی گفت: آقای هاشمی چون به اعتدال معتقد بود، ارتباطی با جامعه روحانیت داشت و کسی نمی‌تواند به آقای هاشمی انگ راست بودن یا اصلاح‌طلبی بزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مشاور پیشین مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت تشابه رد صلاحیت آقای هاشمی با آقای لاریجانی در این است که مشخص شد بعضی‌ها حتی اگر 12 سال رئیس مجلس، دبیر شورای عالی امنیت ملی، نماینده مجلس و وزیر باشند، دیگر در دایره خودی‌ها قرار نمی‌گیرند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر در مقطعی از اصلاح‌طلبان فاصله گرفت به خاطر آن بود که نگران بود «در» بسته شود و پای خود را لای در گذاشت. اگر هم بعدتر در مقابل اصول‌گرایی رادیکال قرار گرفت به این سبب که نمی خواست دیوار کشیده شود. چرا که در هر رویکرد آنان، میل به دیوارکشیدن و فاصله انداختن و محصور و جدا کردن را می‌توان دید. چه در نقد و نفی برجام باشد، چه در طرح صیانت اینترنت و چه در نظارت استصوابی و رد صلاحیت ها...

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه شهرستان های استان اردبیل به تبیین مکتب حاج قاسم پرداخته و گفتند: مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی باید مکتب حاج قاسم را به عنوان یک مکتب نجات بخش با عمل جهادی و انقلابی خود در جامعه رواج دهند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر شما اهل شکم و معیشت هستید و قیمت دلار را ملاک ارزیابی وضعیت نظام قرار می‌دهید و اقتدار جهانی و توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی به طوری که دنیای استکبار از موشک آن می‌ترسد را ملاک ارزیابی قرار نمی‌دهید، حداقل شکم آن روز را با شکم امروز مردم مقایسه کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر لزوم انتشار صادقانه و بدون غرض اقدامات دولت سیزدهم، گفت: وقتی نیت رسانه خیرخواهانه و منصفانه باشد، آن‌وقت انتقادش هم مفید خواهد بود و این انتقاد به عنوان پیشنهاد تلقی می‌شود.

خبرگزاری میزان

عضو جامعه روحانیت امامیه هرات بابیان اینکه شهید سلیمانی در اخراج ارتش تروریست آمریکا از افغانستان نقش داشت، گفت: آمریکایی‌ها، اموال و حساب‌های بانکی افغانستان را بلوکه کرده است.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان ما در 40 سال گذشته تلاش کردند تا با انواع فشارها و تحریم‌ها سبب شوند ما در داخل کشور شاهد بروز فساد اقتصادی باشیم.

خبرگزاری دانا

علمای اهل سنت و سران طوایف سیستان و بلوچستان در واکنش به بیانیه جیش الظلم گفتند: این موضوع که معاندین حامی قوم بلوچ و اهل سنت نبوده بلکه جنایت کار هستند، برای همگان روشن است. همکاری با تروریست ها لکه ننگی است که هیچ قوم، قبلیه و طایفه ای نمی شناسد و هرکس با آن ها همکاری کند به ناموس، وطن و مردم خود خیانت کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

الان بیشتر وقت خود را به کارهای مطالعاتی و پژوهشی می‌گذراند و خاطرات خود را می‌نویسد. جلسات روزانه هفتگی خودشان را هم دارند و البته وقت بیشتری را برای خانواده صرف می‌کند.

وب‌گاه الف

در مصاحبه کامبیز مهدی‌زاده داماد خسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین آمده است

وب‌گاه مشرق نیوز

به هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. اکنون هم کشور را فرد دیگری اداره می‌کند و آقای روحانی در حوزه دیگری مشغول هستند و مسائل را دنبال می‌کنند.

وب‌گاه تابناک

واقعا نقطه ضعف بزرگ دولت آقای روحانی بحث اطلاع‌رسانی بود. البته این را هم بگویم که آقای روحانی واقعا رئیس‌جمهور بدشانسی بود و فقط آتشفشان قله دماوند در دوره ایشان فعال نشد وگرنه هر اتفاقی که تصور کنیم در این مدت افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

. خط قرمز آقای روحانی منافع ملی بود نه منافع شخصی و خانوادگی. من اطلاعی از آقای فریدون ندارم چون با ایشان در ارتباط نیستم.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق با کامبیز مهدی‌زاده داماد حسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین مصاحبه کرده است.