دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی ری‌شهری، از چهره‌های شناخته در عرصه سیاست و جامعه روحانیت شیعه بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی سمت‌های گوناگونی برعهده داشت. او در اول فروردین سال 1401 دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایسنا

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیام نوروزی خود به طلاب، اساتید و فعالان حوزوی از طرح‌های بزرگ حوزه در آغاز قرن جدید خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت آیت الله ری شهری، را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز در پی درگذشت حجت‌الاسلام محمد محمدی ری‌شهری پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری مهر

جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

حجت الاسلام محمد محمدی ری شهری یکی از چهره‌های شاخصی است که سابقه‌ای طولانی در دوران مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دارد و بعد از آن نیز انجام مسئولیت‌های مختلف و مهمی برعهده وی بوده است در ادامه مروری بر فعالیت‌های اجتماعی سیاسی وی خواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری را تسلیت گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مرحوم ری‌شهری در سال‌های انقلاب در صف اول مبارزات قرار داشت و پس از انقلاب هم در مسئولیت‌هایی چون عضویت در مجلس خبرگان رهبری، حضور در وزارت اطلاعات به عنوان وزیر، دادستان کل کشور، نماینده ولی فقیه در بعثه رهبر معظم انقلاب و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خدمت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت‌الله محمد محمدی ری شهری نماینده تهران در دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به دیار حق شتافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه روحانیت مبارز کشور در بیانیه‌ای رحلت مرجع عالیقدر جهان اسلام، فقیه مبارز و برجسته آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعه با صدور پیامی، رحلت آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی (ره) را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

جامعه روحانیت مبارز در پیامی رحلت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید در این پیام آمده‌است: ارتحال فقیه أهل بیت (علیهم السلام) حضرت آیت الله علوی گرگانی سانحه سنگین و مصیبت صعب بود. این رخداد تلخ را به حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت و شاگردان این روحانی اثر گزار تسلیت، علو درجه این عالم راحل و صبر و اجر بیت مکرم ایشان از خدای سبحان مسئلت می‌شود. آیت‌الله سید محمدعلی علوی...

خبرگزاری مهر

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت تاکید دارد دولت عراق و تشکیلات اقلیم کردستان با رعایت حُسن همجواری از حضور و فعالیت دشمنان قسم خورده ایران در خاک خود ممانعت کنند.

خبرگزاری ایسنا

مدیران و مسئولان مختلف استان گلستان در پیامهایی جداگانه رحلت جانسوز حضرت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفتند.