دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیروز حناچی گفت: درباره یزد همیشه این حساسیت وجود داشته است، مثلا سال 1384 کتابخانه دولتی در شهر یزد درحال ساخت بود که به دلیل اهمیت موضوع جلو آن گرفته شد. ساختمان مسکونی‌ای هم که اکنون درحال ساخت است، از همین جنس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر خبر داد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از بررسی طرح نظارتی شورای متبوعش درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: دولت سیزدهم در کنترل بازار و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها کارنامه قابل قبولی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایکنا نوشت: حجت‌الاسلام سالک می گوید: کسانی که سخن از فاصله گرفتن انقلاب از اهدافش می‌زنند به واسطه گرفتاری‌ها و ضعف ایمانی خودشان است و به تعبیری نگاه خود را به نگاه رهبری نزدیک نمی‌کنند و بعد هم بیگانگان با سوء استفاده از این شکاف این مسئله را ترویج می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی پس از 43 سال ناکارآمد است در حالی که نظام کارآمد و قدرتمند است و اقتدار دارد.

خبرگزاری دانا

آیت الله عبادی گفت: وحدت ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه، نیروی مقتدر انتظامی و نیروی پربرکت بسیج برای دشمن خیلی کمر شکن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکنون و درپی ضعف مقبولیت اجتماعی چهره ها و گروه های مرجع، از سویی و مهندسی های انتخاباتی، از سوی دیگر، ایران با پدیده قدرت یابی فعالان سیاسی مواجه شده که نه مقبولیت مردمی گسترده ، نه پشتوانه گروه های مرجع و نه کارنامه سیاسی / عملکردی چشمگیری دارند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر چابک‌سازی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی به ویژه درخصوص نیروی زمینی براساس نیاز اقلیم منطقه‌ای است و فرماندهان ما در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مایه تعجب و شگفتی است که اظهار نظر یک فیلمنامه‌نویس در نشست خبری فیلمی در جشنواره فیلم فجر که در زمان خودش دیده نشده به یکباره در سخنان برخی خطیبان در صدر مسائل قرار می گیرد. اظهار نظری که خیلی زود توسط گوینده آن توضیح داده شد و گوینده بابت بدفهمی حاصل از آن عذرخواهی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: شهریور 1378 خبر توهین یک نشریه دانشجویی به امام زمان (عج) تبدیل به جنجالی گسترده در سطح کشور شد. کار تا آنجا پیش رفت که عده‌ای حکم به ارتداد نویسنده آن مطلب داده و خواهان مجازات اعدام می‌شوند. نویسنده مطلب در دادگاه انقلاب محکوم می‌شود، اما در نهایت رهبر انقلاب در حکمی به دادگاه انقلاب توهین مندرج در متن مقاله را ناشی از «ضعف اندیشه و ضعف قلم» نگارنده می‌دانند و...

خبرگزاری دانا

دشمن بعد از شکست در جنگ سخت و انواع جنگ‌های نرم از جمله تهدید، تحریم و فشارهای اقتصادی در برابر ملت ایران، رو به جنگ نرم ترکیبی از نوع تحریف انقلاب و آرمان‌های امام راحل و سیاه‌نمایی دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آورده که لازمه مقابله با این تحریف و سیاه‌نمایی‌ها به فرموده رهبر انقلاب "جهاد تبیین" است.