یک‌شنبه 15 مهر 1403

جامعه ورزش زنجان برای خلق حماسه در دور دوم انتخابات مجلس آماده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جامعه ورزش زنجان برای خلق حماسه در دور دوم انتخابات مجلس آماده است

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: روز جمعه /21 شهریور / جامعه ورزش زنجان نیز همگام با سایر اقشار در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده و بار دیگر حماسه خلق خواهند کرد.

محمدعلی حمزه پور، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین ساعت از کار رای‌گیری، شاهد حضور پرشور و یکپارچه جامعه ورزش زنجان در پای صندوق های اخذ رای، شعبه مستقر در سالن شهید دکتر بهشتی واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه ورزش زنجان نیز همگان با سایر اقشار با حضور در شعب اخذ رای در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم خواهند شد اظهار داشت: پیش بینی می شود اکثریت جامعه ورزش زنجان در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت داشته باشند.

حمزه پور افزود: جامعه ورزش زنجان به عهد و پیمان خود مبنی بر حضور در پای صندوق‌های اخذ رای جامه عمل خواهند پوشاند و با حضور پررنگ خود نشان خواهند داد که نسبت به تعیین سرنوشت خود و کشور بی تفاوت نبوده و نیستند.

وی ابراز امیدواری کرد، ورزشکاران نیز با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، همگام با سایر اقشار، نامزد اصلح و شایسته را برگزیده و راهی مجلس کنند.

معاون ورزشی استان زنجان گفت: حفظ سلامت شرکت کنندگان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم بوده و در اولویت است و از ورزشکاران شرکت کننده در این مرحله از انتخابات انتظار می رود دستکش به دست و ماسک به صورت در شعب اخذ رای حضور یابند.

در مرحله نخست انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه 98 برگزار شد، مصطفی طاهری از میان 54 نامزد رقابت کننده با یکدیگر به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم انتخاب شد و نبی‌الله محمدی و حجت الاسلام مهدی باقری نیز به دور دوم راه پیدا کردند که برای رهیابی به مجلس با یکدیگر رقابت می کنند.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

*س_برچسب‌ها_س*