یک‌شنبه 3 تیر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری تسنیم

اینکه امروز آقای ظریف می‌خواهد آنچه گذشته را به نفع آمریکایی‌ها و جریان غربگرا تحریف کند یک مغالطه و سفسطه است. دعوای امروز دعوای دو تفکر، دو پارادایم ذهنی و دو زیست جهان متفاوت است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

قانون جامع تحریم‌ها، مسئولیت‌پذیری و محرومیت»(CISSADA) اصلی‌ترین و پایه‌ای‌ترین قانون تحریمی ایران بود که دو هفته پس از قطعنامه 1929 در مجلس سنای آمریکا به تصویب رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اعلام روز هشتم تیرماه به‌عنوان زمان برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری، نامزدهای ریاست‌جمهوری یکی پس از دیگری اعلام حضور می‌کنند. در این میان خبرهای رسیده به «دنیای‌اقتصاد» حاکی از آن است که دبیرکل جبهه پایداری تصمیم گرفته است به جای سعید جلیلی در صورت نامزدی پرویز فتاح از او حمایت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شش سال پس از خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، تبعات فاجعه بار این تصمیم همچنان ادامه دارد. تام کولینا در یادداشتی در پایگاه خبری ریسپانسیبل استیت کرفت وابسته به اندیشکده کوئینسی نوشت: شش سال پس از خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، تبعات فاجعه بار این تصمیم همچنان ادامه دارد. در ادامه این مطلب آمده است: علاوه بر اینکه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، جو بایدن را به دلیل تهدید به توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل در صورت حمله به رفح، مورد انتقاد قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در میانه تنش تهران و تل آویو، برخی ادعا دارند که هراس از افزایش توان هسته‌ای ایران افزایش یافته و در شرایطی که اسرائیل بر حمله ادعایی نظامی بر تاسیسات هسته ای ایران تاکید دارد، تحلیلگران به اتفاق ارا می گویند که اهرم نظامی هزینه های بسیاری را تحمیل خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی بی‌سابقه و خلاف موضع حزب جمهوری‌خواه، با تمجید از «دولت پنهان» این کشور، درباره ایران نیز گزافه‌گویی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، روز گذشته جو بایدن را به دلیل فشار‌های فزاینده بر اسرائیل برای انجام ندادن اقدامات بیشتر علیه ایران، مورد انتقاد شدید قرار داد. وی در یک مصاحبه رادیویی اظهار کرد من فکر می‌کنم آنچه که اسرائیل انجام داد، خوب بود. من تصور می‌کنم اسرائیلی‌ها تحت فشار زیادی هستند. منظورم فشار زیادی از سوی جو بایدن است تا اقدامات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران در عملیات اخیر علیه اسرائیل، هوشمندانه منحصرا به اهداف نظامی حمله کرد و یک نفر هم کشته نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رویترز امروز به نقل از تحلیلگران نوشت که با توجه نگرانی از افزایش قیمت سوخت و ناخرسندی چین، بعید است که پاسخ تنبیهی بی‌سابقه ایران به اسرائیل به افزایش چشمگیر تحریم‌های نفتی واشنگتن علیه ایران بینجامد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ضربت ترکیبی که شنبه شب به رژیم صهیونیستی وارد شد، کف توانمندی‌های ایران بود. در مقابل، اسرائیل با حداکثر توانمندی‌های رادارای و پدافندی نتوانست موشک‌ها و پهپادهای مهاجم را عقب براند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حملات سپاه پاسداران به پایگاه های نظامی اسرائیل همچنان سرخط مهمترین اخبار رسانه های جهان است.

وب‌گاه عصر ایران

جان بولتون مشاورامنیت ملی پیشین آمریکا یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران گفت که حملات ایران نشان دهنده «شکست عظیم» بازدارندگی اسرائیل و ایالات متحده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور فرانسه به پاسخ نظامی ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه واکنش نشان داد و گفت با شرکای خود برای کاهش تنش در منطقه کار می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حمله تلافی جویانه ایران به اهداف رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی گفت جو بایدن به دلیل انتقادهای اخیرش از این رژیم و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن بابت جنگ غزه انجام شدن این حمله تلافی‌جویانه را تسهیل کرده است.