شنبه 7 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه گسترش

در یک سال گذشته، دولت جو بایدن بیش از 12 میلیون دلار برای تأمین محافظت فیزیکی از دو مشاور سابق امنیت ملی آمریکا هزینه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اجتماعی چین سیگنال‌های آشکاری را در باب بازگشت احتمالی ترامپ ارسال کرده اند. بسیاری از پلتفرم های اجتماعی در چند هفته اخیر با اشاره به چشم انداز تعرفه های بیش از 60 درصدی آمریکا بر واردات چین؟ این سیاست را به چالش کشیده و تمسخر کردند.

وب‌گاه عصر ایران

«جان بولتون» و «رابرت او برایان» مدت‌هاست سمت‌های خودشان به عنوان مشاوران اسبق امنیت ملی آمریکا را ترک کرده‌اند اما آنها به دلیل نگرانی‌ها از نقشی که در ترور سردار «قاسم سلیمانی» داشته‌اند خواستار ادامه محافظت فیزیکی از خودشان شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون روابط عمومی سپاه با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای باعث ناکامی دشمنان، ارتقای قدرت ملی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود، گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و هم‌پیمانان آن‌ها همواره درباره انقلاب و ملت ایران دچار خطای محاسباتی شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه در مراسم افتتاح دوره جدید آموزش وظیفه مرکز آموزشی شهید مدرس اظهار داشت: سلسله‌های پادشاهی در ادوار مختلف ظلم‌های بسیاری به ایران کرده‌اند، گرچه تلاش‌هایی صورت گرفته تا چهره‌های برخی از پادشاهان را به عنوان چهره‌هایی مردم‌دار و مردم دوست معرفی کنند، اما با قاطعیت می‌توان گفت که سلسله‌های شاهنشاهی در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سپاه گفت: مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی باعث ناکامی دشمنان، ارتقای قدرت ملی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سپاه با بیان اینکه به رغم تلاش‌های صورت گرفته سطح رفاه کنونی در شأن بخشی از ملت ما نیست، گفت: همه باید تلاش کنیم تا شرایط و وضعیت‌مان به سمت مطلوب پیش برود که به فضل الهی باتجربه 45 ساله‌ای که داریم، از مشکلات امروزی نیز گذر خواهیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جان بولتون، چهره امنیتی تندرو آمریکایی در موسسه گیتستون ائتلاف بین اپوزیسیون خشن را ایجاد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا تاکید کرد: تاکتیک‌های ضد روسی بایدن شکست خورده و تلاش‌های وی برای تنبیه مسکو بر سر بحران اوکراین به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا تاکید کرد: تاکتیک‌های ضد روسی بایدن شکست خورده و تلاش‌های وی برای تنبیه مسکو بر سر بحران اوکراین به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل ناتواعلام کرد: سال گذشته، هزینه های متحدان اروپایی و کانادا یازده درصد افزایش یافته که این بی سابقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان معتقدند ترامپ همانطور که خروج آمریکا از بسیاری از توافقنامه‌ها و معاهدات بین‌المللی را امضا کرد، ممکن است از پیمان ناتو نیز خارج شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی سابق آمریکا وزیر خارجه انگلیس را به «خنجر زدن از پشت به اسرائیل» متهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان بولتون، وزیر خارجه انگلیس را به «خنجر زدن از پشت به اسرائیل» به دلیل طرح احتمال به رسمیت شناختن یک کشور فلسطینی از سوی لندن متهم کرد.

خبرگزاری دانشجو

حشمت‌الله قنبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به شکست شبکه‌های ضد انقلاب از اراده ملت ایران اظهار داشت: رسانه‌های ضد انقلاب لندن‌نشین به خودی خود موضوعیت ندارند، نه شخصیت‌های مرجعی هستند و نه ادراکات فوق‌العاده‌ای نسبت به مسائل سیاسی دنیا دارند. قنبری خاطرنشان کرد: این رسانه‌ها به دلیل جذابیت‌های بصری و سمعی به بازتاب‌دهنده خواسته‌ها و افزون‌خواهی‌های...