شنبه 7 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن به مناسبت سالگرد دوم خرداد به بررسی کارنامه هشت سال سیاست خارجی دولت سیدمحمد خاتمی پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه بخشهایی از بیانیه نهایی اجلاس سران گروه هفت در هیروشیما - ژاپن - که حاوی اتهامات بی پایه و ساختگی علیه جمهوری اسلامی ایران است را بشدت محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر ایتالیا و مکرون در پی بروز تنش میان رم و پاریس برای بهبود روابط با یکدیگر دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام بلندپایه صهیونیست مدعی شد نتانیاهو گفته بهبود موقعیت سوریه در میان کشورهای عربی تأثیری بر اقدامات تل آویو در سوریه ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به اتهام تبادلات نظامی با روسیه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه مقام آمریکایی در وزارت دفاع آمریکا مدعی شدند، کالین کال سیاستگذار ارشد پنتاگون بنا دارد از سمتش کناره‌گیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای به بیان دیدگاه رهبران جهان درباره ترامپ پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکشنبه انتخاباتی ترکیه با مشارکت 88 درصدی مردم این کشور در حالی به پایان رسید که رقابت میان رجب طیب اردوغان و کمال قلیچدار اوغلو به دور دوم رفت. هیچ یک از این دو نامزد نتوانستند حائز نصف به علاوه یک آرا شوند؛ اردوغان، 27 میلیون و 88 هزار رای (49.5 درصد) و قلیچدار اوغلو 24 میلیون و 568 هزار رای (44.89 درصد آرا) را به دست آوردند. تفاوت آراء میان اردوغان...

وب‌گاه مشرق نیوز

انتخابات ترکیه که این روزها بدون ادعای تقلب و آشوبگری به دور دوم رفت، مدعیان اصلاحات را در مقام آشوب‌طلبان نیابتی علیه رأی مردم در سال 88 شرمنده کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا با تایید نبود هیچ مدرکی از رابط رئیس جمهور سابق این کشور با روسیه، گفت که تیم کلینتون‌ها پشت این ماجرای ساختگی بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نام خیابان جنب سفارت ژاپن در ایران، از خیابان «ب» به خیابان «یامامورا» تغییر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از عادی سازی تجزیه طلبی در سخنان رویا حکاکیان در یک کنفرانس آمریکایی، سایبری های فضای مجازی اسنادی از موسسه «مرکز اسناد حقوق بشر ایران» او منتشر کرده و درآمد های دلاری او از خون مردم را فاش کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه اخیرا درباره نافرجامی برجام نوشته بود «ایران‌شانس آورد که ترامپ آمد و با یک تصمیم، از برجام خارج شد. اگر خانم کلینتون به کاخ سفید وارد شده بود، به سوی استفاده از مکانیسم ماشه حرکت می‌کرد»! هم‌میهن همچنین درمطالب مشابهی به مناسبت پنجمین سالگرد خروج آمریکا از برجام نوشت: «روشن نیست از بدبیاری میانه‌رو‌های ایرانی است، یا روند درونی تحولات...

وب‌گاه مشرق نیوز

آخرین پرده از نمایش براندازان با خروج نازنین بنیادی از صحنه به پایان رسید، این سیرک مضحک عاقبت خوشی نداشته و یک کمدی تراژیک خاص بود!

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن ادعا کرد از بدبیاری میانه‌روها در ایران است که هرگاه در ایران به قدرت می‌رسند، تحولات ینگه دنیا بساط آنها را به هم می‌زند (!)