جمعه 8 تیر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله پهپادی و موشکی بی سابقه ایران به اسرائیل در شامگاه شنبه؛ واکنش‌های گسترده چهره های داخلی و خارجی را به همراه داشته است؛ واکنش هایی که در 2 سناریوی عمده قابل بررسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بولتون گفت: «چیزی که ما امشب دیدیم نمایانگر شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود. شکست سنگینی در برابر 200 موشک کروز و بالستیک و پهپاد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه تأکید کرد: تصمیم گرفتیم معادله‌ای جدید بسازیم و آن معادله جدید این است که از این به بعد رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای به منافع، دارایی‌ها، شخصیت‌ها و شهروندان ما تعرض کند، از مبدا جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: "جان بولتون" مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، حمله تلافی‌جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی را شکست سنگین توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده ارزیابی کرد و خواهان واکنش به مراتب شدیدتر تل‌آویو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور اسرائیل از "خط قرمز" این کشور توصیف و تاکید کرد که ماهیت واکنش ایران به این حمله "بسیار مهم" خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند تن از مقام‌های سابق آمریکا که در دوران ریاست جمهوری ترامپ فعالیت داشتند، از مخالفان جدی او برای بازگشت به کاخ سفید هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان بولتون در مصاحبه با یک رسانه فرانسوی گفت که از نظر او دونالد ترامپ برای دیکتاتور شدن توان ذهنی کافی را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: می‌توان ادعا کرد سال آینده در جهان با جشنواره دموکراسی روبه‌رو هستیم که ممکن است دونالد ترامپ بزرگ‌ترین تهدید آن باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گاردین نوشت که «دیوید کامرون» در قامت «نخست وزیر در امور خارجی» انگلیس موضع تندی را در قبال اسرائیل در پیش گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز: چشم انداز حضور دوباره ترامپ که به تهدیدهای خود مبنی بر کنار گذاشتن تعهد تاریخی ایالات متحده در قبال دفاع از اروپا عمل می کند، برای اکثر رهبران اروپایی چنان نگران کننده شده که ظاهرا آن را انکار می کنند. اما پس از پیروزی‌های قاطع ترامپ در انتخابات حزبی آیووا و مقدماتی نیوهمپشایر، اکنون همه رهبران اروپا مطمئن هستند که ترامپ نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه در انتخابات...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیام تازه خواهر کیم جونگ اون که سیگنالی غافلگیرانه جهت نزدیکی به ژاپن قلمداد می شود، زمینه ساز گمانه زنی های فراوانی در باب رویکرد تازه پیونگ یانگ در ارتباط با جنوب شرق آسیا پیش از بازگشت ترامپ به قدرت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ به طور رسمی به عنوان نامزد حزب حمهوریخواه در رقابت انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده آمریکا انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 دیروز یا همان سه‌شنبه بزرگ برگزار شد و نتایج آن به‌تدریج اعلام می‌شود.