جمعه 8 تیر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا خواستار امتناع «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور از شرکت در انتخابات 2024 شد. «جان بولتون» که در دوره ترامپ مشاور امنیت ملی آمریکا بوده، در پیامی توئیتری اعلام کرد که پس از صدور اولین کیفراخواست فدرال، از ترامپ خواستم تا به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پایان دهد و اکنون پس از صدور دومین کیفرخواست دوباره از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر نتیجه این افشاگری انسداد گفتگو باشد، خواست تندروان غربی محقق شده است. نتیجه این افشاگری باید به هوشمندتر شدن مذاکرات از سوی ایران منجر شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیشتر در گزارشی با عنوان «چهره جدید ریاض» تلاش کردیم با توجه به تغییرات اخیر در منطقه و پیمان‌های جدیدی که میان چین، عربستان، ایران، امارات و سایرین ایجاد شده به این پرسش پاسخ دهیم که «آیا به تشکیل اتحادیه خاورمیانه نزدیک می‌شویم؟»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی با اشاره به موضع‌گیری برخی از دشمنان درباره دقت موشک‌های‌مان، گفت: دشمن فکر می‌کند که ما در نقطه اصابت نفوذی داریم که موشک‌ها دقیق به هدف برخورد می‌کنند؛ البته ممکن هم هست که نفوذی داشته باشیم اما این 2 هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه با اشاره به شیوه‌های گوناگون دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان کوچک امروز متصل به استراتژی‌های بزرگ هستند و هرگز تصور نمی‌کنیم که این‌ها انسان‌هایی جدا از سناریو و تصویر جهانی تقابل علیه نظام هستند؛ اینها دقیقاً پیاده نظام دشمن هستند.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توانمندی دفاعی ما به مرحله شکست ناپذیری رسیده است، گفت: هر اقدامی برای رویارویی با قدرت دفاعی ما یک انتحار و به مثابه سر به صخره کوبیدن است.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توانمندی دفاعی ما به مرحله شکست ناپذیری رسیده است، گفت: هر اقدامی برای رویارویی با قدرت دفاعی ما یک انتحار و به مثابه سر به صخره کوبیدن است‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: حضرت آقا در دیدار اخیر از اینکه نیروی زمینی سپاه هم به پهپاد مجهز شده و در عین حال خودش آن را می‌سازد بسیار خوشحال شدند و فرمودند که ساخت پهپاد توسط خود شما یک کار موازی نیست.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: حضرت آقا در دیدار اخیر از اینکه نیروی زمینی سپاه هم به پهپاد مجهز شده و در عین حال خودش آن را می‌سازد بسیار خوشحال شدند و فرمودند که ساخت پهپاد توسط خود شما یک کار موازی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رویدادهای اخیر در آلبانی علیه گروهک تروریستی منافقین آنها را با آینده‌ای مبهم مواجه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

میتینگ سالانه مجاهدین خلق روز گذشته در مقر این گروهک در اورسوراواز در شمال پاریس با حضور مسئولان ضد ایرانی دولت سابق آمریکا برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ از سندی چند صفحه‌ای صحبت می‌کند که به ادعای او موضوع آن «حمله‌ای احتمالی به ایران» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور پیشین آمریکا با بیان اینکه جلوگیری از وقوع جنگ جهانی فقط شروع دستورکار او در صورت پیروز شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 است، ادعا کرد: «وقتی من رئیس‌جمهور چهل‌وهفتم آمریکا شوم، حتی قبل از اینکه وارد دفتر کار بشوم، جنگ روسیه و اوکراین را پایان می‌دهم».

وب‌گاه خبر آنلاین

جمیله کدیور نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در یادداشتی در روزنامه اطلاعات نوشت: آمریکا درباره حمله پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف3 ضمن حمایت از حق دولت آلبانی برای تحقیق درباره فعالیت‌های غیرقانونی در خاک خود، اعلام کرد که آمریکا سازمان مجاهدین خلق را یک جنبش اپوزیسیون دموکراتیک با دوام و مناسب به نمایندگی از مردم ایران نمی‌داند

وب‌گاه مشرق نیوز

تارنمای راشا تودی در نوشتاری با اشاره به تلاش های ناکام چند سال اخیر واشنگتن در افزایش فشارها بر ایران نوشت که ایران در حال پیروزی است و برای حفظ حکومت خود نیازی به بمب اتم ندارد.