شنبه 7 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه مشرق نیوز

گفت: در خبرها آمده است که آمریکا از ترس مداخله ایران به درخواست صهیونیست‌ها برای اعزام نیرو پاسخ منفی داده است و ترامپ به‌خاطر این درخواست، وزیر جنگ اسرائیل را احمق نامیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در روایت آخرین نشست سازمان ملل در سال 1398 که ایران تحت شدیدترین تحریم های آمریکا قرار داشت، از هزینه دادن برای رفع تحریم ها به نفع مردم گفته و اینکه حاضر بوده قربانی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جنایت‌های دیوانه‌وار رژیم‌صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی ادامه دارد که همنوایی برخی رسانه‌ها و چهره‌های ضدانقلاب با کشتار غیرنظامیان واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به‌همراه داشته‌است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفت: اقدامات ترامپ واقعا در سرتاسر بوروکراسی تأثیر و پیامد چندگانه و ناخوشایندی دارد و باعث بدبینی و بی‌احتیاطی زیادی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که در حوزه اف ای تی اف تحول جدیدی رخ نداده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که در حوزه اف ای تی اف تحول جدیدی رخ نداده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه آمریکایی نیوزویک فاش کرد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هواداران ترامپ تحت نظر اف. بی. آی قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر محمد بن سسلمان ولیعهد عربستان سعودی به بریتانیا برای دیدار با نخست‌وزیر این کشور، به زمان یگری موکول شد؛ دیرتر از آنچه که در ابتدا تصور می‌شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قریب به 44 سال است که وعده سقوط جمهوری اسلامی از سوی افراد مختلف بیان می‌شود. یکی از این افراد سرلشکر «میسر رشید الطرفه العبیدی» جانشین بخش ایران در اداره کل اطلاعات نظامی (GMID) رژیم بعث صدام بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب جمعه اردبیل اظهار کرد: دفاع مقدس را از جهات مختلف می‌شود نگاه کرد، اول اینکه انقلاب اسلامی در حفظ مرزهای کشور و تمامیت ارضی نمره کامل را گرفت و دوم اینکه قدرت امام ثابت شد. دشمن همان زمان به قدرت روحانیت پی برد و به همین جهت روحانیت را در مرکز حمله خود قرار داده است.

وب‌گاه گسترش

جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا: رئیسی در سازمان ملل می‌گوید از قاتلین (سردار) قاسم سلیمانی انتقام خواهند گرفت، این‌ها دارند به ایالات متحده دهن کجی می‌کنند!

وب‌گاه عصر ایران

جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا گفت: رئیسی در سازمان ملل می‌گوید از قاتلین (سردار) قاسم سلیمانی انتقام خواهند گرفت، این‌ها دارند به ایالات متحده دهن کجی می‌کنند! حکومت تهران به هر چه که می‌خواهد می‌رسد!

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب در جریان دیدار هزاران نفر از مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی فرمودند: «معلومات اطلاعاتی ما نشان می‌دهد دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

"جبهه اصلاحات" در قبال انتخابات امسال اگرچه برای فرار از برخورد امنیتی از لفظ "تحریم انتخابات" استفاده نمی کند اما هدفش تحریم انتخابات و کاستن از مشارکت مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با اوج‌گیری حملات جمهوری‌خواهان تندرو به سیدحسین موسویان، وی به ایران و آمریکا برای احیای برجام، پیشنهاد دوباره برای مذاکره داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی اندیشمندان و اقتصاددانان علاقه‌مند به آدام اسمیت، شرحی کوتاه از مباحث مورد علاقه خود درباره اسمیت را مطرح کرده‌اند. آدام اسمیت علاوه بر کتاب «ثروت ملل» کتاب دیگری نیز از خود به جا گذاشته که به «نظریه عواطف اخلاقی» شهرت دارد. این اندیشمندان تاثیر این دو کتاب در شکلدهی به افکار و اندیشه‌های خود را مطرح کردهاند. از نظر آنان میراث اسمیت قابل احترام است و خواهد بود.