دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه جنجال‌ها درباره رفتار و بیانیه خلاف عرف مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا علیه یک خبرنگار ارشد ان‌پی‌آر به خاطر پرسش‌های او درباره پرونده اوکراین گیت، حالا خبر رسیده که وزارت خارجه آمریکا یک خبرنگار دیگر عضو این رسانه را از همراه شدن با پامپئو در سفر آتی خارجی او منع کرده است. به نوشته پایگاه اینترنتی سرویس جهانی «بی‌بی‌سی»، در ادامه جنجال‌ها...

خبرگزاری مهر

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که رئیس‌جمهوری آمریکا با شهادت سردار سلیمانی به بولتون باج داد تا علیه وی در ماجرای اوکراین‌گیت افشاگری نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در بخش‌هایی از کتاب منتشر‌نشده‌اش تایید کرده است که ترامپ انجام کمک‌های مالی به اوکراین را منوط به تشکیل پرونده قضایی برای هانتر بایدن در کی‌یف کرده بود.

خبرگزاری دانا

وکلای مدافع رئیس جمهوری آمریکا در ششمین روز محکمه سنا، استیضاح را ساخته و پرداخته اختلافات سیاسی دموکرات‌ها نسبت به ترامپ توصیف کردند.

خبرگزاری دانا

بعد از آنکه اطلاعات تازه‌ای در خصوص کتاب «جان بولتون» منتشر شد، برخی تحلیلگران آمریکایی این گمانه را مطرح کرده‌اند که شاید ترامپ با صدور دستور ترور سردار سلیمانی قصد داشته بولتون را از افشاگری در مورد «اوکراین‌گیت» بازدارد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وکلای مدافع رئیس جمهوری آمریکا در ششمین روز محکمه سنا، استیضاح را ساخته و پرداخته اختلافات سیاسی دموکرات‌ها نسبت به ترامپ توصیف کردند.

خبرگزاری دانا

یک سناتور ارشد جمهوری‌خواه می‌گوید به دنبال افشای اطلاعات تازه در مورد «اوکراین‌گیت»، احتمالا شماری از جمهوری‌خواهان از احضار بولتون به جلسه محاکمه ترامپ در سنا حمایت خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آمریکا درباره هواپیمای ساقط شده این کشور در افغانستان اظهار نظر نکرد و گفت در حال جمع آوری اطلاعات هستند و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وکلای مدافع دونالد ترامپ دومین روز دفاعیات خود را در شرایطی در محکمه استیضاح آغاز کردند که بخش‌های برملا شده کتاب جان بولتون مشاور امنیت ملی اخراج شده کاخ سفید، شرایط دفاع را برای آنها سخت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سناتور میت رامنی روز دوشنبه نوشت: اکثر سناتورهای جمهوریخواه خواهان احضار جان بولتون در جلسه محاکمه ترامپ در مجلس سنا هستند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزیر دفاع آمریکا درباره هواپیمای ساقط شده این کشور در افغانستان اظهار نظر نکرد و گفت در حال جمع آوری اطلاعات هستند و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که اکنون در برزخ استیضاحش به سر می‌برد، شاهد آن است جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین او که زمانی یار مطمئنی به شمار می‌رفت، قصد دارد تا زهر انتقام اخراج خود را بریزد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور ایالات متحده به افشاگری دقیقه نودی جان بولتون در بزنگاه استیضاح، واکنش نشان داد: من نگفته ام!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به افشاگری‌های جان بولتون علیه خود مدعی شد که مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید تنها با هدف افزایش فروش کتابش این حرف ها را مطرح کرده است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه نیویورک تایمز براساس متنی از کتاب جدید جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که هنوز چاپ نشده و به دست این روزنامه رسیده است گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ماه اوت 2019 به مشاورانش در کاخ سفید گفته بود که قصد دارد به مسدود کردن کمک 391 میلیون دلاری نظامی آمریکا به اوکراین ادامه دهد تا مقامات دولت کی‌یف به تحقیقات از جوبایدن...