شنبه 14 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو اندیشکده آمریکایی کاتو پیش‌بینی کرد همان‌گونه که ماجراجویی‌های آمریکا در اوکراین به حمله روسیه ختم شد، ماجراجویی مشابه در تایوان موجب خواهد شد چین به آمریکا در تایوان ضربه بزند.

وب‌گاه عصر ایران

مقامات قضائی آمریکا در تداوم اتهام زنی‌های بی‌پایان این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران و تداوم سیاست شکست خورده ایران هراسانه، در یک داستان سرائی جدید، اتهاماتی را بدون ارائه مدارک معتبر و مستندات لازم مطرح نموده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تفتیش بی‌سابقه منزل رئیس‌جمهور سابق در پی مظنون شناخته شدن وی به نقض قانون مبارزه با جاسوسی در ارتباط با نگهداری اسناد حساس انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترامپ به خاطر تخطی‌های بالقوه از «قانون ضد خرابکاری» و سایر اتهامات مربوط به جلوگیری از اجرای قانون و نابودی اسناد دولت فدرال تحت تعقیب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

من برای نویسنده‌ای که نفرت و تحقیر بی‌پایان نسبت به مسلمانان و اسلام را به همراه داشته است، اشک نمی‌ریزم. اما آیا عجیب نیست...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرندی نوشت: من برای نویسنده‌ای که نفرت و تحقیر بی‌پایان نسبت به مسلمانان و اسلام را به همراه داشته است، اشک نمی‌ریزم. اما آیا عجیب نیست...

خبرگزاری مهر

مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران گفت: با نزدیک شدن به آستانه احیای برجام ادعای ترور بولتون و حمله به رشدی؛ عجیب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در برنامه طنز آمریکایی وقتی مجری می‌خواهد درباره داستان‌سرای جدید و خیالی کاخ سفید در خصوص پروژه ترور جان بولتون صحبت کند، با یک فحش ایرانی صحبت‌هایش را پی می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به ادعای اسپر، تهدید‌های ناشی از ایران علیه او تا حدی تلافی‌جویانه است و با انگیزه انتقام ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیرو‌های قدس سپاه پاسداران وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا پس از یورش اف بی آی به خانه اش در فلوریدا گفت: صحبت در مورد وجود مدارک هسته ای، فریبی بیش نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر دفاع پیشین آمریکا در ادامه ادعاهای مطرح شده مقامات آمریکایی مبنی بر طرح ایران برای ترور مقامات پیشین این کشور، مدعی شد به خاطر تهدیدهای ایران با انگیزه انتقام ترور شهید سردار سلیمانی، تحت حفاظت 24 ساعته قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مارک اسپر، وزیر دفاع پیشین آمریکا مدعی شد به خاطر تهدیدهای ایران با انگیزه انتقام ترور شهید سردار سلیمانی، تحت حفاظت 24 ساعته قرار دارد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی به ادعاهای اخیر دستگاه‌های دولتی آمریکا درباره دست داشتن ایران در طرح ترور مقامات پیشین آمریکایی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی به بیانیه یکی از چهره‌های سیاسی علیه سردار همدانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

مقامات جمهوری اسلامی ایران ادعای تلاش برای ترور جان بولتون را رد کرده‌اند، یک رسانه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که وزیر پیشین امور خارجه این کشور هدف دوم ترور بوده است.