شنبه 14 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه مشرق نیوز

مزدورانی از این دست، در پیشانی جبهه تهاجم به امت اسلام و مقدسات و مصالح آنها جا گذاری می شوند و به هر حال عاقبت این جاگیری خائنانه، تلف شدن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر تحلیلی درباره پشت پرده حمله به سلمان رشدی ارائه شود، تفاوتی در اصل ماجرا ایجاد نمی‌کند. هر کس که بپذیرد در لشکر وحشی غرب نقش پیاده نظام را بازی کند، باید منتظر هزینه‌های آن باشد.

وب‌گاه عصر ایران

کسی که از دین اسلام برگردد و به مقدسات آن توهین بکند اصطلاحاً مرتد فطری نام دارد، یعنی کسی مثل همین سلمان رشدی که فارغ از رد دین اسلام در پی توهین به آن برآمد. مرتد فطری، از لحاظ فقهی محکوم به اعدام و مهدور‌الدم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در خبرهای ویژه خود به ترور نویسنده کتاب آیات شیطانی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان با اشاره به ماجرای سلمان رشدی نوشت:، حمله به سلمان رشدی زنگ خطری بود به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند، چقدر انتقام به آنها نزدیک است.

وب‌گاه 55 آنلاین

علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا در توییتی که منتشر کرده، نوشته است..

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظریه پرداز اصولگرا در توییتی نوشت که پس از 40 سال سلمان رشدی به سزای اعمالش رسید.

خبرگزاری دانا

اجرا حکم امام خمینی (ره) درباره اعدام نویسنده کتاب موهن شیطانی بدون شک نه دستخوش مرور زمان شده و نه فراموش شدنی است اما اینکه وی قربانی سیاست های آمریکایی شده یا مجری حکم امام (ره)، در نهایت برنده این معادله دنیای اسلام و مسلمانان هستند.

وب‌گاه الف

تقریبا بلافاصله بعد از اینکه نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک هدف ضربات چاقو قرار گرفت سناریوسازی ها درباره آن نیز آغاز شده است. سناریوهایی که کاملا فارغ از ماهیت این رخداد و روشن شدن انگیزه ضارب، سعی در اثرگذاری در مذاکرات احیای برجام نیز دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگو با شبکه الجزیره مدعی شد که درخصوص تلاش‌ها و برنامه ریزی ایران برای ترور وی شواهد محکمی وجود دارد.

وب‌گاه الف

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا به برخی ادعاها مبنی بر تلاش ایران برای ترور وی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا به برخی ادعاها مبنی بر تلاش ایران برای ترور وی واکنش نشان داد و گفت: فکر نکنم که تلاش های ایران برای ترور من بر روند مذاکرات هسته‌ای با آن ها در وین تاثیر بگذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه‌نیوز نوشت: احمد کریمی‌اصفهانی گفت: آمریکا در حال از هم پاشیدگی است؛ چه در داخل و چه در خارج. آمریکا مشغول دست‌وپا زدن است و این ادعای واهی از جمله اینکه ایران می‌خواسته بولتن را ترور کند هم از همین دست‌وپا زدن‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تروِر نوآ، طنزپرداز سیاسی و مجری آمریکایی به زبان فارسی، فحشی را خطاب به جان بولتون بیان کرد.