شنبه 14 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مریک گارلند دادستان کل آمریکا اظهار کرد، یورش جنجالی اخیر ماموران اف. بی. آی به اقامتگاه تفریحی دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا موسوم به مارالاگو را "شخصا تایید کرده" و در اقدامی شدیدا نامعمول درخواست کرده تا حکم صادره در موجه ساختن این تفتیش علنی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناصر کنعانی نوشت: داستان سرائی آمریکا درباره یک عنصر ورشکسته سیاسی با هدف فرار از مسؤلیت یک جنایت بین المللی صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) 21 مرداد ماه و در پی سناریوسازی جدید آمریکا در توئیتی نوشت: داستان سرایی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشورها و دولت‌های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤولیت یک جنایت بین‌المللی است.

خبرگزاری دانا

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، دولت بایدن را در برابر ایران بسیار ضعف توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمنه سادات ذبیح‌پور درباره ادعای ترور جان بولتون و مایک پمپئو، توییتی به اشتراک گذاشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی چندثانیه نوشت: خبرنگار صداوسیما که نه تخصصی و نه اطلاعاتی در این زمینه دارد؛ با شعارهای مدیرپسند، حرف از انتقام از قاتلان سردار سلیمانی می‌زند! و به نوعی تلاش کرده تا ادعاهای واهی FBI را تایید کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگویی با یک شبکه آمریکایی مدعی شد که ایران قصد دزدیدن یا ترور او را داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان بولتون مدعی شده است که واشنگتن عملاً در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین به زانو درآمده است.

خبرگزاری دانا

مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در مصاحبه‌ای مدعی شده واشنگتن عملاًدر مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین به زانو درآمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان بولتون مدعی شد که آمریکا عملاً در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین به زانو درآمده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

آکسیوس در گزارشی مدعی شد: وزارت دادگستری آمریکا به مایک پمپئو وزیر امورخارجه دولت ترامپ اعلام کرده بود که او هدف دوم طرح ایران برای ترور مقامات پیشین آمریکا پس از جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر خارجه آمریکا در توییتی مدعی شد: «پیام ما به ایران روشن است: ما تهدید به خشونت علیه آمریکایی‌ها را تحمل نخواهیم کرد و این قطعاً شامل مقامات دولتی سابق نیز می‌شود. هر حمله‌ای با عواقب شدید روبرو خواهد شد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران غرب را متهم می‌کند که تلاش می‌کند تا انتقاد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به‌عنوان بهانه‌ای قانونی برای خروج از توافق آتی استفاده کند. مشاور تیم مذاکره کننده ایرانی معتقدست کنار گذاشتن پرونده های ایران در آژانس پیش شرط احیای توافق است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنتونی بلینکن در توییتی مدعی شد: «پیام ما به ایران روشن است، هر حمله‌ای با عواقب شدید روبرو خواهد شد».