شنبه 14 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانا

وزارت امور خارجه جمهوی اسلامی ایران فهرست تحریمی بروزرسانی شده اشخاص آمریکایی حامی گروهک تروریستی منافقین را منتشر کرد. پامپئو، بولتون، جولیانی و لیبرمن از جمله 61 فرد ذکر شده در این فهرست هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای، چندین مقام آمریکایی حامی گروهک تروریستی منافقین را به لیست تحریمی اضافه کرد.

خبرگزاری دانشجو

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیرامون به‌روزرسانی فهرست تحریمی اشخاص آمریکایی حامی‌گروهک تروریستی منافقین بیانیه‌ای منتشر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران براساس قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه به ویژه ماده 4 قانون مذکور، اشخاص زیر را به علت حمایت عامدانه از گروهک تروریستی منافقین از...

وب‌گاه عصر ایران

ایران با یادآوری تعهدات بین المللی در خودداری از تسهیل و تشویق اقدامات تروریستی، تاکید می‌نماید که سیاست و رویه دولت آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین نقض تعهدات فوق بوده و به عنوان عمل متخلفانه بین المللی موجب مسئولیت بین المللی دولت یاد شده گردیده است.

وب‌گاه الف

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فهرست تحریمی اشخاص آمریکایی حامی گروهک تروریستی منافقین را به‌روز رسانی و منتشر کرد. مایک پومپئو، رودی جولیانی و جان بولتون همچنان در این فهرست حضور دارند.

خبرگزاری مهر

براساس صدور بیانیه‌ای از سوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فهرست تحریمی آمریکایی‌های حامی گروهک تروریستی منافقین به‌روز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اسامی آمریکایی های حامی گروهک تروریستی منافقین را که به فهرست تحریمی ها اضافه شده اند، اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه فهرست تحریمی اشخاص آمریکایی حامی منافقین را به‌روزرسانی کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت خارجه براساس قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه فهرست اشخاص آمریکایی حامی منافقین را به روز کرد.

خبرگزاری دانا

ونزوئلا کشوری در حیات خلوت آمریکا تصمیم گرفت تا روی پای خود بایستد و سرنوشت کشور خود را مردمش رقم بزنند و از همین تصمیم بود که آمریکا سخت و خشن‌ترین تحریم‌ها را علیه این کشور وضع و اجراء کرد با این تصور که ونزوئلا به زانو خواهد نشست، اما وقتی مردم تصمیم خود را در حمایت از مسئولان هم‌جنس خود بگیرند، قوی‌ترین قدرت جهانی را با شکست و خواری مواجه خواهند کرد آنچنانکه در ونزوئلا با الگوگیری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ادعاهای جان بولتن، مقام ارشد دولت سابق آمریکا نسبت به سازمان‌دهی کودتا در دیگر نقاط جهان با واکنش های منفی زیادی در ونزوئلا روبرو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در صفحه توییتر خود نوشت: «‌فخرفروشی "بولتون" درباره نقشش در تلاش برای کودتا در اقصی نقاط جهان کسی را غافلگیر نکرد. رازی که بر همه آشکار بود، آشکارتر شد: اقدامات مخرب یک حکومت بدنام.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توئیتی به اعتراف اخیر جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت ترامپ در خصوص تلاش آمریکا برای ایجاد کودتا در کشورها واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: فخرفروشی «بولتون» درباره نقشش در تلاش برای کودتا در اقصی نقاط جهان کسی را غافلگیر نکرد.

خبرگزاری دانا

معاون سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به اعتراف جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا به دست داشتن در طراحی کودتا علیه کشورهای دیگر گفت: سازمان ملل مخالف هرگونه انتقال قدرت غیر دموکراتیک است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بولتون که از سال 2018 تا 2019 مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ بود مشخص نکرد که در ساقط کردن چه حکومت هایی دست داشته است.