دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا خواستار برخورد «قاطعانه» با تلاش‌های ایران در مخالفت با اولویت‌های آمریکا شده است.

وب‌گاه الف

کنایه‌های ظریف به ترامپ در راستای منافع ملی است یا بخشی از بازی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده و از مقامات رادیکال و ضد ایرانی رژیم آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: «رژیم مادورو برای تعمیر پالایشگاه های نفتی خود از چین و ایران کمک دریافت می‌کند.» وی در ادامه نوشت: «اشتباه نکنید، ایران و چین در یک همکاری عمیق در حال تقویت مادورو و شرمسار کردن آمریکا هستند»

وب‌گاه مشرق نیوز

کنایه‌های ظریف به ترامپ در راستای منافع ملی است یا بخشی از بازی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجله معتبر اسپیکتی‌تور درباره دلایل خروج اخیر پاتریوت‌ها و سربازان آمریکایی از عربستان تحلیلی منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون، مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در توئیتر نوشته چین و ایران برای شرمسار کردن آمریکا همکاری می‌کنند. بولتون این اظهارات را در توئیتر در واکنش به گزارش‌هایی مطرح کرده که ادعا می‌کنند چین و ایران در حال همکاری برای تعمیر پالایشگاه‌های آسیب‌دیده دولت «نیکلاس مادورو»، رئیس‌جمهور ونزوئلا هستند. او در توئیتر نوشت: «رژیم غیرقانونی مادور از چین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ جان بولتون، مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در توئیتر نوشته چین و ایران برای شرمسار کردن آمریکا همکاری می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در توییتی مدعی شد که ایران و چین برای شرمسار کردن آمریکا همکاری می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیا یک سال پیش از خروج ترامپ از برجام، در یک گزارش محرمانه، واکنش ایران به خروج احتمالی آمریکا از برجام را مورد ارزیابی قرار داده بود. این گزارش حکایت از این داشت که نتیجه خروج ترامپ از برجام خیلی ساده و سرراست است؛ رادیکال‌ها در ایران قدرت خواهند گرفت و میانه رو‌ها به حاشیه خواهند رفت، و ایران ممکن است با بهره گیری از توقف پیش آمده در دیپلماسی، در عراق و خلیج فارس و سایر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیویورک تایمز در تحلیلی به روابط ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: کمترین نتیجه خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران این بود که ایران اکنون اعلام کرده که دیگر خود را متعهد به تعهدات برجامی نمی‌داند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک قانونگذار دموکرات آمریکایی اعلام کرد که «استیو لینیک» بازرس کل وزارت امور خارجه آمریکا که به‌طور ناگهانی به فرمان رئیس‌جمهوری اخراج شد، درمورد «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه این کشور تحقیق می‌کرده است.

خبرگزاری ایسنا

توقف اعزام زائران ایرانی به عراق، دفاتر خدمات زیارتی را متضرر کرده است. نماینده ولی فقیه در امور حج با اشاره به این مشکل خواستار شد راهکارهای مناسبی برای برون رفت از این شرایط و اقتصادی کردن فعالیت کارگزاران زیارتی، استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار استفاده از راهکارهای مناسب برای شرکت‌های مرکزی کارگزاران و دفاتر خدمات زیارتی جهت برون رفت از شرایط کنونی و اقتصادی کردن این مجموعه شد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار استفاده از راهکارهای مناسب برای شرکتهای مرکزی کارگزاران و دفاتر خدمات زیارتی برای برون‌رفت از شرایط کنونی و اقتصادی کردن این مجموعه شد.