دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز چهارشنبه پیام تمجیدآمیز یک حساب کاربری ضدایرانی در توئیتر را که متعلق به هیچ شخص حقیقی نیست بازنشر کرد. چندی پیش رسانه تحقیقی «اینترسپت» در گزارشی مفصل فاش کرد حساب توییتری ساخته‌شده به نام فردی موسوم به «حشمت علوی» جعلی است و چنین فردی وجود ندارد. این گزارش موجب شد حتی توئیتر مدتی حساب کاربری این فرد را تعلیق...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت که اکنون زمان بازخواست از چین نیست بخاطر کرونا نیست اما در عین حال خواستار شفاف سازی آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در این کشور شد.

خبرگزاری میزان

یک استاد حقوق بین‌الملل درباره راهکار مقابله با آمریکا درباره تحریم دارو معتقد است با توجه به اینکه ماهیت تحریم‌های آمریکا که اقدام علیه حقوق بشر محسوب می‌شود، می‌توان در مراجع بین‌المللی اقامه دعوا کرد. در رأس این مراجع هم دیوان بین‌المللی دادگستری (لاهه) است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در توئیتی، با اتهام‌زنی به سازمان جهانی بهداشت (WHO) مدعی شد، این سازمان با چین در مخفی‌کاری درباره ویروس کرونا همدست است. بولتون در توئیترش همچنین نوشت: از تلاش‌ها برای استعفای دبیرکل سازمان جهانی بهداشت حمایت می‌کند. او که از جمله مقام‌های اخراج شده دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکاست در این توئیت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در توئیتی، با اتهام‌زنی به سازمان جهانی بهداشت (WHO) مدعی شد، این سازمان با چین در مخفی‌کاری درباره ویروس کرونا همدست است.

خبرگزاری دانا

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با متهم کردن سازمان بهداشت جهانی به همدستی با دولت چین در مخفی نگاه داشتن آمار واقعی این بیماری همه گیر، از درخواست برای استعفای مدیرکل این سازمان حمایت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهرداد نجفی پژوهشگر مسائل بین الملل در گفتگوی زنده تصویری اینستاگرامی که با عنوان لرزه بر سیاست‌های نفتی، چرایی کاهش و چگونگی آینده قیمت نفت به همت بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: کشورهای اروپایی به غیر از نروژ که تولید کننده نفت است و اقتصادهای نوظهور مثل چین و هند که کشورهای مصرف کننده نفت هستند و نفت...

وب‌گاه مشرق نیوز

جدای از این که از «تیم بی» ادعایی، جان بولتون از گردونه خارج شده و دیگر مشاور ترامپ نیست، در ارزیابی ظریف و تیم وزارت خارجه هیچ خبری از مثلث واقعی دشمنی با ایران (با ماهیتی به شدت ایدئولوژیک) نیست.

خبرگزاری میزان

خروج بی‌سرو صدای چهار فروند بمب‌افکن بی52 آمریکا از منطقه غرب آسیا که از قضا با هیاهوی تبلیغاتی وسیعی به منطقه ما آمده بودند، بار دیگر ثابت کرد که کفگیر سردمداران آمریکا برای پیشبرد استراتژی فشار و ارعاب ایرانیان به ته دیگ خورده است و تروریست‌های آمریکایی به خوبی آگاه شده‌اند که اگر در منطقه ما دست از پا خطا کنند عواقب سنگینی و جبران ناپذیری را باید متحمل شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید مروری بر سوابق کوشنر و پیوندهای این چهره با سازمان منافقین، تا حدی به رمزگشایی ماجرای ورود مریم رجوی، سرکرده فرقه تروریستی به ماجرای «پزشکان بدون مرز» کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابستان دنیای سیاست پر خبر آغاز شد و پرخبر به پایان رسید. از تحریم رهبر انقلاب و وزیر امورخارجه تا قدرت‌نمایی سپاه در خلیج فارس. تماس های مکرر روسای جمهور ایران و فرانسه هم در طول تابستان ادامه یافت.

خبرگزاری میزان

روز پنجشنبه 27 تیر 98، دونالد ترامپ رئیس رژیم آمریکا در جریان نشست خبری مشترک با نخست وزیر هلند در کاخ سفید، در حالی که باد به غبغب انداخته بود مدعی شد که ناو «یو اس اس باکسر» این کشور در تنگه هرمز یک پهپاد ایرانی را که به فاصله هزار یاردی‌اش (900 متری) نزدیک شده بود، سرنگون کرده است!

خبرگزاری میزان

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در سال 98، اصطلاح تازه‌ای را وارد ادبیات سیاسی دنیا کرده است؛ آن اصطلاح «تیم بی» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمریکا که حامی جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا بود، از تصمیم این اتحادیه برای آغاز مذاکرات الحاق آلبانی و مقدونیه شمالی استقبال کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هفته اول تحت الشعاع مکاتبه و درواقع مشاجره دو رییس پیشین دستگاه قضایی بود که ریشه در افشای اظهارات شیخ محمد یزدی خطاب به صادق لاریجانی داشت و پاسخ تند او و هر دو هم با خطاب ضمیر مفرد...

خبرگزاری میزان

حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در شهریور 98 را مرور می‌کنیم.