یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید عطاالله مهاجرانی در توییتی نظرش را در مورد انتشار کتاب افشاگرانه جان بولتون علیه دونالد ترامپ بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به انتشار کتاب خاطرات «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید که حاوی مطالب افشاگرانه علیه دولت ترامپ است، او را «خائن» دانست.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزیر خارجه دولت ترامپ، جان بولتون مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید را خائنی دانست که به آمریکا آسیب رسانده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به انتشار کتاب خاطرات «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید که حاوی مطالب افشاگرانه علیه دولت ترامپ است، او را «خائن» دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در کتابش عصبانیت خودش را از عدم جنگ‌افروزی دونالد ترامپ علیه ایران ابراز کرده است. با این حساب می‌توان گفت که در اتاق فکری که خرداد 98 تشکیل شده بود، ترامپ در جبهه مقابل جان بولتون ایستاده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصریح کرد که رئیس‌جمهوری فعلی این کشور به لحاظ اخلاقی و عقلی شایستگی تصدی این سمت را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس نمایندگان آمریکا به یافته‌های این مجلس در زمان تحقیق برای استیضاح ترامپ اشاره کرد و گفت که او از لحاظ لیاقت و از لحاظ فکری آمادگی ریاست جمهوری را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترامپ از چین برای پیروزی در انتخابات کمک خواسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا گفت که وقتی مشاور پیشین امنیت ملی او در مصاحبه‌ای از بررسی «مدل لیبی» در قبال کره شمالی صحبت کرد، مذاکرات با پیونگ‌یانگ شکست خورد.

خبرگزاری دانا

مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با یک شبکه خبری آمریکایی عنوان کرد ترامپ برای شغل ریاست‌جمهوری نامناسب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا کتاب خاطرات مشاور پیشین امنیت ملی خود را که حاوی افشاگری‌هایی علیه او است، مجموعه‌ای از دروغ و تخیل محض دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای آینده کتاب‌هایی به بازار می‌آیند که نقاط تاریکی از زندگی شخصی و ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ را روشن خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از مشاور امنیت ملی سابق کشورش، تاکید کرد که وی با انتشار کتابی درباره دوره تصدی‌اش در دولت، قانون را نقض کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا در بیانیه‌ای اقدامات رئیس جمهوری کنونی کشورش که در کتاب جدید مشاور امنیت ملی سابق آمریکا مطرح شده است را از نظر اخلاقی "زشت و زننده" خواند و رئیس جمهوری را به نادیده گرفتن تهدید ویروس کرونا برای حفظ توافق تجاری‌اش با چین متهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا در کتاب خود نوشت: دونالد ترامپ در دیداری که با ترزا می نخست‌وزیر پیشین انگلیس داشته از او پرسیده است «آیا شما قدرت هسته‌ای هستید؟»؛ پرسشی که از نظر بولتون لحن شوخی نداشت.