دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانا

«جان بولتون» درکتاب جدید خود به صراحت می نویسد که رئیس جمهوری آمریکا سال گذشته در جریان یک گفتگو اظهار داشت که به بازگشت تروریستهای داعش به خاک عراق اهمیتی نمی دهد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

یارو می‌گفت؛ زمین و زمان را به هم دوختم که زندگیم روی غلطک بیفته ولی حالا غلطک روی خودم و زندگیم افتاده!

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ جدیدترین خبری که از خاطرات بولتون منتشر شده این است که وی در این کتاب نوشته «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره توانایی «جارد کوشنر» دستیار ارشد رئیس‌جمهور آمریکا برای تدوین طرح «معامله قرن» شک داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید یک خائن بوده و کتابی که نوشته مملو از دروغ است. پامپئو در بیانیه‌ای که در حساب توئیتری خود نیز منتشر کرد نوشت، با این‌که هنوز کتاب جدید بولتون را مطالعه نکرده است می‌داند که با «تعدادی دروغ، حقایق نصفه نیمه و کاملا پیچانده شده و اشتباهات مختلف» پر شده است. پامپئو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات جنجالی ان بولتون مشاور امنیت ملی این کشور در کتاب جدیدش وی را خائنی دانست که به آمریکا ضربه وارد کرده است.

خبرگزاری دانا

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ شایسته سمت رئیس جمهوری ایالات متحده نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کتاب مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهور آمریکا چند ماه دیگر منتشر می‌شود؛ کتابی که گفته‌ها حاکی از آن است که دردسرش برای ترامپ، کمتر از کتاب جان بولتون نخواهد بود.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه آمریکا در واکنش به کتاب جان بولتن، مشاور ارشد پیشین کاخ سفید، وی را «خائن» و اظهاراتش را «دروغ» خواند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور آمریکا تهدید خود مبنی بر قطع کامل روابط کشورش با چین را یک روز پس از آنکه دیپلمات‌های ارشد وی با پکن مذاکره کردند، دوباره تکرار کرد.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه آمریکا با اعلام اینکه کتاب تالیفی مشاور امنیت ملی سابق آمریکا حاوی مطالب "بسیار زیاد نادرست" است، وی را فردی "خیانتکار" خواند.

وب‌گاه الف

برخلاف شاخص های اروپایی، همتایان آن ها در اروپا و آمریکا به صعود خود ادامه دادند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا کتاب مشاور سابق دونالد ترامپ را سرشار از دروغ و اشتباهات خواند.

خبرگزاری ایسنا

برخلاف شاخص های اروپایی، همتایان آن ها در اروپا و آمریکا به صعود خود ادامه دادند.