دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری میزان

18 شهریور 98، «جان بولتون» اخراج شد؛ او سومین مشاور امنیت ملی ترامپ بود که از کار برکنار می‌شد؛ بولتون در میان سیاستمداران داخل و خارج آمریکا شهره به جنگ طلبی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در بامداد 30 خرداد، روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پهپاد جاسوسی آمریکا که وارد سرزمین ایران شده بود را سرنگون کرده است.

خبرگزاری ایسنا

در بامداد 30 خرداد، روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پهپاد جاسوسی آمریکا که وارد سرزمین ایران شده بود را سرنگون کرده است.

خبرگزاری ایسنا

در روز 22 خرداد شینزوآبه نخست وزیر ژاپن به تهران آمد. این سفر از سه جنبه اهمیت داشت اول اینکه بعد از حدود 40 سال بالاترین مقام اجرایی ژاپن به ایران سفر می کرد. دوم اینکه این کشور یکی از خریداران عمده نفت ایران بود و در شرایط تحریم‌های نفتی آمریکا، برای ایران از دست ندادن این مشتری مهم بود. سومین و شاید مهمترین عامل اهمیت این سفر این بود که رسانه ها بیان کردند که شینزوآبه پیام ترامپ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار حوزه سیاست خارجی را در تیر 1398 خواهید خواند.

خبرگزاری میزان

بامداد روز پنج‌شنبه 13 تیرماه 98، حدود 60 نظامی انگلیس در اقدامی راهزنانه به درخواست تروریست‌های آمریکایی، نفتکش «گریس 1» که حامل 2 میلیون بشکه نفت ایران به مقصد مشخص بود را در داخل آب‌های سرزمینی اسپانیا حوالی تنگه جبل‌الطارق توقیف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایالات متحده در تابستان 98 در حالی سیاست تشدید فشار حداکثری علیه ایران را با اعلام ایجاد ائتلاف نظامی بین‌المللی برای حضور در خلیج فارس و تنگه هرمز وارد عرصه جدیدی کرد که عدم همراهی نزدیک‌ترین کشورها به ایالات متحده، بار دیگر ثابت کرد که اجماع‌سازی علیه ایران سیاستی شکست خورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس در گزارشی، مهم‌ترین وقایع امنیتی و دفاعی و رخدادهای نظامی سال 98 را مرور کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این بسته خبری مهم ترین اخبار سیاست خارجی در اردیبهشت ماه را خواهید خواند.

خبرگزاری دانا

ترامپ با کم اهمیت جلوه دادن مسائلی که آمریکا با آن مواجه است، گفت که بحران پاندمیک کرونا پیش بینی نشده بود، این در حالی است که بسیاری از متخصصان سالها قبل آن را پیش بینی کرده بودند.

خبرگزاری دانا

کتاب «آتش و خشم» با رویکرد ارائه تصویر کاخ‌سفید ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را فردی هیز، زن‌باره، درغگو، متوهم، خودرای و بی‌سواد معرفی می‌کند.

خبرگزاری مهر

کتاب «آتش و خشم» با رویکرد ارائه تصویر کاخ‌سفید ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را فردی هیز، زن‌باره، درغگو، متوهم، خودرای و بی‌سواد معرفی می‌کند.

خبرگزاری میزان

همزمان با طرح ادعای کمک‌های بشردوستانه توسط دولت آمریکا، یک گروه فشار ضدایرانی که روابط نزدیکی با دولت آمریکا دارد، تلاش می‌کند شرکت‌های داروسازی مهم را وادار به لغو تجارتشان با ایران کنند. این گروه فشار بر شرکت‌هایی تمرکز کرده است که برای تجارت با ایران دارای مجوز‌های ویژه و اغلب دارای «معافیت‌های بشردوستانه» هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان که در روند تحقیقات مقدماتی استیضاح، سرسختانه از ترامپ دفاع می‌کرد، رئیس دفتر کاخ سفید شد. دونالد ترامپ شامگاه جمعه در یادداشت توئیتری خود از انتصاب مارک میداوس به عنوان رئیس دفتر جدید خود خبر داد. وی، نماینده جمهوریخواه از کارولینای شمالی است و پیش از این فعالیت اقتصادی داشته است. ترامپ افزوده است مدت زیادی است...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران بدون توجه به زمینه‌های فرهنگی جامعه ایرانی و رفتارشناسی ایرانیان در شرایط بحران طراحی شده و به نظر نمی‌رسد این سیاست دستاورد قابل اعتنایی داشته باشد.

خبرگزاری دانا

یک اندیشکده آمریکایی در راستای انحراف افکار عمومی بین المللی از جنایات رژیم صهیونیستی، تلاش کرد، معضلات زندگی فلسطینیان را داخلی جلوه دهد و چهره رژیم کودک کش صهیونیستی را از 70 سال تاریخ جنایتکاری پاک کند.