دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری سی‌ان‌ان روز شنبه با انتشار این خبر گزارش داد: ترامپ با ارسال نامه‌ای به «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از برکناری لینیک از سمت بازرس کل وزارت خارجه آمریکا خبر داد، قرار است ظرف 30 روز آینده این اخراج عملی شود. استیو لینیک از مهرماه 1392 و در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما به این سمت منصوب شده بود. تارنمای این رسانه خبری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته (جمعه) «استیو لینیک» (Steve Linick) بازرس کل وزارت خارجه آمریکا را اخراج کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه واشنگتن پست روز جمعه نوشت: دونالد ترامپ به تازگی مایک پمپئو را برای ترک وزارت امور خارجه آمریکا و حضور در انتخابات مجلس سنا تشویق کرده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه واشنگتن پست روز جمعه نوشت: دونالد ترامپ به تازگی مایک پمپئو را برای ترک وزارت امور خارجه آمریکا و حضور در انتخابات مجلس سنا تشویق کرده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس آمریکایی در یادداشتی با اشاره به گذشت دو سال از خروج واشنگتن از برجام، تاکید کرد که این اقدام هیچ دستاوردی برای مردم آمریکا و منطقه نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مارک فیتزپاتریک مدیر اجرایی اندیشکده انستیتوی بین‌المللی مطالعات استراتژیک -IISS- با رد ادعاهای وزیرخارجه آمریکا مبنی بر افزایش امنیت و آرامش در خاورمیانه در دومین سالگرد خروج غیرقانونی دولت دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای 2015 (برجام)، از دو خطای تئوریک در زمینه نتایج کارزار فشار حداکثری علیه ایران پرده برداشت؛ «سقوط جمهوری اسلامی و جایگزینی با یک رژیم طرفدار آمریکا» و «تضعیف...

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های غربی معتقدند آمریکا اهرم‌های فشار خود علیه ایران را از دست داده و باید در سیاست خود تجدید نظر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی ربیعی سخنگوی دولت ایران در گفت‌وگوی آنلاین با خبرنگاران، اعلام کرد که تهران بدون هیچ پیش‌شرطی آماده تبادل تمامی زندانیان با آمریکاست، اما دولت این کشور تاکنون پاسخی به این پیشنهاد ارائه نداده است.

خبرگزاری ایسنا

"دو سال پیش و در 18 اردیبهشت 1397، ترامپ با خروج از توافق هسته‌ای اقدام به اعمال تحریم‌های جدید با هدف فشار حداکثری علیه ایران کرد. یک سال بعد و در اردیبهشت 1398، اولین گام هسته‌ای ایران در کاهش تعهدات برجامی و در ماه‌های پس از آن هم گام‌های دیگری برای احقاق حقوق ملت ایران در این توافق برداشته شد."

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - عضو اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا گفت اعضای شورای امنیت دلایل محکم سیاسی و حقوقی برای رد ادعای عضویت آمریکا در 2231 دارند و باید قاطعانه در برابر رفتار گزینشی دولت ترامپ ایستادگی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خروج آمریکا از توافق برجام در حالی وارد سومین سال خود می شود که کارزار فشار حداکثری رییس جمهوری این کشور علیه ایران با هدف فروپاشی جمهوری اسلامی تاکنون نتیجه مطلوب نداشته و دستان دونالد ترامپ و متحدان وی خالی تر از همیشه است.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - روسای جمهوری روسیه و بلاروس در گفت وگوی تلفنی ضمن بررسی اقدامات دو کشور در مبارزه با کرونا، راه های بهبود روابط دو کشور را بررسی کردند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - تندروهای کاخ سفید که در ماه‌های پایانی عمر دولت فعلی دستانی خالی‌تر از همیشه در سیاست خارجی دارند، به تکاپویی دست زده‌اند تا با فراموشی اظهارات پیشین خود، واقعیت مسلم 2 بند قطعنامه 2231 را برای اهداف ضد ایرانی نبینند.

خبرگزاری دانا

اکنون ماهواره نور بر فراز کاخ سفید و تل‌آویو و بالای سر ترامپ و نتانیاهو در حال چرخیدن به دور زمین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون ماهواره نور بر فراز کاخ سفید و تل‌آویو و بالای سر ترامپ و نتانیاهو در حال چرخیدن به دور زمین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نکته حقارت‌آمیزتر این است که شرط همکاری با شرق را نگاه به غرب و در روابط ذلیلانه با آمریکا و اجازه از امثال ترامپ القا می‌کنند و انتظار مذاکره منطقی با کسی را دارند که حاصل شش سال مذاکره را پاره کرده.