شنبه 29 اردیبهشت 1403

جدیدی در واکنش به احتمال حضورش در انتخابات: یک گوشه زندگی‌ام را می‌کنم / تیم آسیایی بدنی و ذهنی خوب نبود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
جدیدی در واکنش به احتمال حضورش در انتخابات: یک گوشه زندگی‌ام را می‌کنم / تیم آسیایی بدنی و ذهنی خوب نبود

قهرمان سال 1998 کشتی جهان در خصوص عملکرد آزادکاران در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد که این تیم به لحاظ بدنی خسته و کِسل و به لحاظ روحی ناآماده بود.

- اخبار ورزشی -

عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص اینکه آیا قصد ثبت‌نام در انتخابات دوره پیش روی ریاست فدراسیون کشتی را دارد؟، اظهار داشت: پرسیدنش جایز نیست!، ما فعلا یک گوشه زندگی‌مان را می‌کنیم. چهار سال چقدر زود گذشت.

وی درخصوص عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا که با سومی این تیم در قزاقستان همراه بود، نیز گفت: نتیجه که خوب نبود. بچه‌ها به لحاظ بدنی کِسِل و خسته بودند و از نظر روحی هم وضعیت‌شان خوب نبود. آمادگی بدنی و ذهنی دو تا شاخصه مهم کسب موفقیت در یک تیم است که در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در این دو فاکتور مشخصا خوب نبودیم.

جدیدی ادامه داد: باید آسیب‌شناسی کنند تا ایرادها پیدا شود. من فکر می‌کنم این تیم خوبی هم بود اما نتیجه مورد قبول نیست. باید ببینیم بیشتر وقت‌شان را صرف چه چیزی کردند که اینقدر متزلزل و بحث‌برانگیز در مسابقات آسیایی ظاهر شدند.

این پیشکسوت کشتی درباره اینکه آیا نتیجه رقم خورده در مسابقات قهرمانی آسیا درخصوص تیم اعزامی به مسابقات جهانی هم نگران‌کننده است؟، گفت: صددرصد، به هرحال شیوه تمرینی یکسان است.

برگزاری جام تختی کشتی آزاد در ارومیه قطعی شد