پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

جرائم رایانه‌ای

جرائم رایانه‌ای

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران گفت: نصب اپلیکیشن‌های جعلی ارسالی جهت مشاهده بارکدپستی و امور مشابه ترفندی در جهت کلاهبرداری است.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه نیابتی غرب که در مسلک و قامت اصلاح‌طلبی ظاهر می‌شوند و ژست آزادی‌خواهی و مصلح اجتماعی به خود می‌گیرند بانیان اصلی فتنه‌های 78، 88، غائله آبان ماه 98 و همچنین بانیان و مقصران اصلی مشکلات اقتصادی امروز کشور هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در تیتر یک خود به بازداشت‌های اخیر پرداخت و مدعی شد: آغاز برخورد با شبکه نیابتی دشمن غربگرایان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیهان با حمله به تاج زاده نوشت: کدام عقل سلیمی می‌پذیرد در این شرایط اسفناک اقتصادی که محصول عملکرد همین مدعیان اصلاحات و دولت موردحمایت آن‌هاست، برخی فعالان سیاسی منتسب به این جریان با نشر اکاذیب و سایر اقدامات غیرقانونی پنجه بر صورت وحدت و امنیت ملت ایران بکشند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان با اشاره به بازداشت مصطفی تاجزاده نوشت: بازداشت یکی از عناصر معلوم‌الحال شبکه نیابتی غرب که محکوم فتنه 88 بوده و چند سالی هم در نوشته‌ها و مواضع خود، ضمن نشر اکاذیب، مردم را به آشوب و اغتشاش دعوت می‌کرده است، مدعیان اصلاحات را به دست‌وپا انداخته تا او را «اصلاح‌طلب صاحب‌نظر»، «قانونگرا و خشونت‌پرهیز» معرفی و یا بازداشت او را «خبر بد برای ملت ایران» قلمداد کنند!

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با بازداشت چند دیپلمات متخلف و عناصر مرتبط با شبکه‌های بیرونی، برخی مدعیان اصلاحات به صف شدند تا با صدور بیانیه و اظهارنظرهای رسانه‌ای، فعالان شبکه نیابتی دشمن را تطهیر کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام سازمان توسعه تجارت الکترونیک، سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب‌وکار‌های مجازی برای وب سایت‌های داخلی است و کلاهبرداری‌های اینترنتی در اینستاگرام، تنها در مراجع قضایی قابلیت شکایت دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

متهمان پرونده رمز ارز"کینگ مانی" به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور، به زودی در دادگاه محاکمه می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نگاه اول بچه دبستانی‌هایی هستند که گرفتار هیجان بازی‌های رایانه‌ای شده‌اند و کسی از اعتیاد آنها خبر ندارد.

وب‌گاه فرارو

«باربد» کودکی 12 ساله و بسیار باهوش است. این را می‌توان در جملات کوتاه، اما حساب شده اش متوجه شد، از حساب والدینش حدود 12 میلیون برداشت کرده و به گفته خودش برای خرید بازی‌های رایانه‌ای آن هم به صورت پنهانی این کار را انجام داده است.

خبرگزاری دانا

طبق اعلام اتاق اصناف ایران، درج شناسه کالا در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش الزامی شد و پرهیز از اجرای این قانون از مصادیق جرائم رایانه‌ای (محتوای مجرمانه) خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ مرد همسرکش در یک قدمی چوبه دار / نجات معجزه آسای کودک و پیرزن از زیر آوار / کودک ربایی مرد شیشه ای!/ قتل بخاطر قیمت میوه / قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو / همدستی مادر و پسر برای یک جنایت خانوادگی / فرجام خونین دستبرد مسلحانه به گیم نت / بخشش قاتل به حرمت امام رضا (ع)

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ دستگیری مرده‌ای که مواد مخدر قاچاق می‌کرد!/ دستگیری 2 قاچاقچی که گوسفندان را به دریا انداختند / پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود / کشف سکه‌های نقره و مس عهد ساسانیان و اشکانیان در دیوار / کشف جسد در فضای سبز بزرگراه / مردی گلوی همسرش را برید!/ خودکشی بعد از شلیک به همسر و شهادت مأمور کلانتری

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ آشیانه‌ای روی آب!/ اتهام تسبیب در قتل برای راننده اتوبوس / قصاص قاتلی که دوستش را کشته بود / ورود دادستانی به ماجرای مرگ هزاران ماهی / قتل همسر به خاطر زیاده خواهی / سرقت با شگردی عجیب!/ تصادف مرگبار سارق خودرو با پیرزن عابر

خبرگزاری دانا

بی‌بندوباری برخی خانواده‌ها در عدم مدیریت مصرف رسانه‌ای فرزندان‌شان باعث خواهد شد که علاوه بر هرزه‌نگاری و ولنگاری باعث شکستن قبح مسئله خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه یک دادگستری گفت: آقایان و خانم‌هایی که در فضای مجازی به عنوان اینفلوئنسر معروف شده‌اند، باید مسئولیت این معروف‌بودن را بپذیرند و قطعا حق ندارند از رسانه‌ای که در دست دارند علیه اشخاص به نحو خاص و حقوق مردم به نحو عام سوءاستفاده کنند.