شنبه 29 اردیبهشت 1403

جرائم رایانه‌ای

جرائم رایانه‌ای

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جاسوسی موضوعی است که پیشینه‌ای به بلندای تاریخ دارد. به سادگی نمی‌توان تاریکی حاکم بر فعالیتی تا به این حد قدیمی و مداوم را تشریح کرد، پنهانکاری جزء جدانشدنی جاسوسی است.

خبرگزاری ایسنا

جاسوسی موضوعی است که پیشینه‌ای به بلندای تاریخ دارد. به سادگی نمی‌توان تاریکی حاکم بر فعالیتی تا به این حد قدیمی و مداوم را تشریح کرد، پنهانکاری جزء جدانشدنی جاسوسی است.

خبرگزاری دانا

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: سال گذشته 240 فوتی در اثر تصادفات را در استان داشتیم که در سال جاری تا این لحظه 249 فوتی داشته‌ایم، بنابراین آمار تصادفات منجر به فوت در استان 4 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه تابناک

علی‌رضا قشقاوی

خبرگزاری ایسنا

با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و دستور دادستان تهران مبنی بر نظارت بر کسب و کارهای مجازی در آستانه نوروز، معاون دادستان به همراه گشت تعزیرات حکومتی و پلیس فتا از تعدادی از انبارهای فروشگاه های بزرگ مجازی تهران به طور سرزده بازدید کرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان نصر در بیانیه‌ای درباره‌ی پیامدهای تصویب طرح صیانت گفت که تصویب این طرح علاوه بر موانع مستقیمی که در رونق تولید دیجیتال ایجاد می‌کند، منجر به از بین رفتن امید و مایوس کردن جوانان از آینده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با توجه به روابط تاریخی سازنده میان ایران و بلاروس، همکاری‌های امنیتی دو کشور می‌تواند، موجب تسهیل و توسعه روابط آنها در سایر حوزه‌ها شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به روابط تاریخی سازنده و وجود دغدغه‌ها و چالش‌های مشترک میان ایران و بلاروس، همکاری‌های امنیتی دو کشور می‌تواند ضمن تقویت توان دو کشور در مقابله با چالش‌های امنیتی، موجب تسهیل و توسعه روابط آنها در سایر حوزه‌ها شود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیر و قانون‌گذار درباره طرح صیانت است و باید تکلیف خودش را روشن کند، گفت: مردم حق دارند نگران باشند و نمایندگان ما در اغلب جلساتی که تشکیل شده، حضور فعال داشتند که این قانون‌گذاری به نفع مردم باشد.

وب‌گاه الف

در هر جامعه‌ای که سرمایه اجتماعی، همبستگی اجتماعی پایین‌تر باشد، ظهور و بروز خودکشی بیشتر است. آرتور میلر درباره خودکشی این‌طور می‌گوید: «من فکر می‌کنم تمام کسانی که دست به خودکشی می‌زنند به قتل رسیده‌اند... آنها قربانی پرخاشگری و تعرض هستند یا گاهی قربانی حقیقت....»

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: مؤسسان نظام سیاسی و تدوین‌کنندگان قانون اساسی بنا بر شعار و ایده اصلی انقلاب یعنی استقلال و آزادی به طرق مختلف در اصول قانون اساسی ضرورت آزادی را تبیین کرده و طرق اعمال و اجرای این امتیاز اساسی را پیش‌بینی کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

کارشناس ارشد حقوق جزا معتقد است: آثار سوء پخش تصاویر مغایر با آرامش روانی بسیار زیاد است و تا مدت زیادی در روان فرد باقی می‌ماند علی‌الخصوص آنکه در زمان فعلی ابزارهای اجتماعی فراوان بوده و کودک و نوجوان ما نیز به آن دسترسی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این مقاله قصد داریم به معرفی51 سریال ایرانی در گونه‌های مختلف کمدی، پلیسی، تاریخی و درام از گذشته تا به امروز را معرفی کنیم. سریال‌هایی که با بسیاری از آن‌ها خاطره داریم.

خبرگزاری ایسنا

عدم شفافیت در تعاریف حقوقی و قانونی، افزون بر این‌که زمینه را برای قانون‌گریزی و اِعمال برخوردهای سلیقه‌ای فراهم می‌کند، دامن دولت را نیز حتی درصورتی‌که کاملاً بی‌طرفانه اقدام کند، می‌آلاید و آن را متهم به جانب‌داری از گروه‌های موافق و برخورد با مخالفان خود می‌کند.