یک‌شنبه 8 مهر 1403

جریمه هزار دلاری برای مدافع جوان؛/ جریمه سنگین ای‌اف‌سی: هوشمند 3 جلسه محروم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جریمه هزار دلاری برای مدافع جوان؛/ جریمه سنگین ای‌اف‌سی: هوشمند 3 جلسه محروم!

مدافع نساجی مازندران با تصمیم کمیته انضباطی ای‌اف‌سی به سه جلسه محرومیت انضباطی محکوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، یک حاشیه بی‌دلیل در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بین نساجی ایران و الهلال عربستان و شروع درگیری بی‌مورد در دقیقه 31 توسط وحید محمدزاده و درگیری لفظی با الکساندر میتروویچ کاری کرد تا برخی بازیکنان دو تیم نیز با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کنند و حالا همین اتفاق محرومیت انضباطی نیز به همراه داشته و به ضرر نماینده ایران شده است.

الهلال عربستان ساعاتی قبل مطلع شد که سلمان الفرج، کاپیتان خود را که در دیدار مقابل نساجی اخراج شد به دلیل محرومیت در سه دیدار آینده آسیایی در اختیار نخواهد داشت ولی امیرمحمد هوشمند، مدافع جوان نساجی نیز با همین تعداد محرومیت مواجه شده که در نوع خود عجیب است.

امیرمحمد هوشمند که پس از آغاز درگیری توسط محمدزاده به میان این غائله آمده بود، به همراه سلمان الفرج کاپیتان الهلال عربستان کارت قرمز مستقیم گرفتند و حالا با تصمیم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت 3 جلسه‌ای و جریمه 1000 دلاری هم مواجه شده‌اند!

ویدئو: 312574

بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، هوشمند در سه دیدار آینده نساجی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نامانگان ازبکستان (دو مسابقه) و مومبای سیتی هند حضور نخواهد داشت و فقط می‌تواند در بازی آخر دور گروهی برابر الهلال عربستان به میدان برود.

الهلال عربستان در غیاب سلمان الفرج ستاره‌های جایگزین و خارجی مطرح ازجمله ساویچ و روبن نوس را دراختیار دارد، اما حالا نساجی با مشکل جدی در خط دفاعی با خروج هوشمند از ترکیب خواهد داشت.