جمعه 10 فروردین 1403

جزئیات برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جزئیات برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان اعلام شد

آموزش و پرورش جزئیات برگزاری کلاس‌های درس فوق‌العاده برای دانش‌آموزان و طرح تثبیت و تعمیق یادگیری برای دانش‌آموزان در تابستان را اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های درس فوق‌العاده برای دانش‌آموزان استان در صورت نیاز خبر داد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های درس فوق‌العاده برای دانش‌آموزان، گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری کلاس‌های درس فوق‌العاده در مدارس استان در صورت نیاز، نداریم.

محمدی ادامه داد: با توجه به اعلام معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش برگزاری هر نوع کلاس فوق العاده در مدارس استان منوط به تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه است، لذا در صورتی که نیاز به برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده برای دانش‌آموزان استان باشد و سازمان برنامه و بودجه اعتبار آن را بدهد، کلاس‌های فوق العاده را برپا خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: البته تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه از ابتدای سال تحصیلی جدید آنقدری نبوده که بخواهد به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان لطمه بزند.

او اشاره‌ای هم به برگزاری طرح تثبیت و تعمیق یادگیری برای دانش آموزان در تابستان گذشته داشت و گفت: این طرح که با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان و جلوگیری از افت تحصیلی آن‌ها در پساکرونا در برنامه قرار گرفته بود، توانست نقش تاثیرگذاری در جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به مزیت‌های آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی، گفت: واقعیت این است که آموزش مجازی به هیچ عنوان نمی‌تواند جای آموزش حضوری را بگیرد و هیچ آموزشی نمی‌تواند کارکرد‌های آموزش حضوری و ارائه مطالب درسی سر کلاس توسط معلم را داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان هم اکنون دیگران می خوانند 11 بهمن 1401 - 17:35

بیشتر بخوانید

جزئیات برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان اعلام شد 2