دوشنبه 26 شهریور 1403

جزییات تازه از مشکلات خانوادگی و اموال زنده یاد علی انصاریان

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
جزییات تازه از مشکلات خانوادگی و اموال زنده یاد علی انصاریان

اقتصادنیوز: چند روزی است که ماجرای مادر مرحوم علی انصاریان در رسانه ها و فضای مجازی دل دوستداران وی را به درد آورده است. وضعیت ننه علی پس از حاشیه های اخیر را در ادامه بخوانید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، پس از رسانه ای شدن مشکلات خانوادگی زنده یاد علی انصاریان در فضای مجازی بسیاری از چهره ها به این ماجرا واکنش نشان داده و برخی دخالت در این مورد را جایز ندانستند. شاهن صمدپور و المیرا شریفی مقدم با انتشار پست به دفاع از ننه علی پرداخته و اعلام کردند که در سلامت عقلانی به سر می برد و بسیار سخنور است، برخی از چهره ها نیز چون رضا صادقی و حسین سلیمانی نیز به دفاع از خواهر علی انصاریان پرداخته و مدعی شدند که وصیت نامه زنده یاد علی انصاریان را خوانده اند.

المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده خبر نیز عکسی با سادات شاه ولایتی مادر انصاریان در جشن قهرمانی پرسپولیس منتشر کرد و نوشت:

«ننه علی» مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت، با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم.

دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش، بر او گذشته است.

باید صحبتهایش را شنید. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است و سخنور، و همه چیز یادش است.

شاهین صمدپور خبرنگار مستقل با انتشار یک ویدیو درباره درگیری های خانوادگی زنده‌یاد علی انصاریان توضیحاتی ارائه داد و نوشت:

عزیزان دلم سلام بر شما

مادر عزیز و داغدیده ی زنده یاد علی انصاریان ناگفته های زیادی داره که در این چند سال و بعد از فوت علی عزیز به خاطر حفظ آبرو هیچ وقت حرفی نزده الان هم میخواد آنچه که از علی عزیز به یادگار مونده بهش برگردونده بشه تا در راه خیر و امور خیریه خرج بشه.

احساسش اینه که اینجوری روح علی عزیز به آرامش میرسه امیدوارم این اتفاق بیوفته و دل این مادر و روح علی عزیز هر دو شاد بشه و همه چی به خیر و خوشی درست بشه.

ضمنن شایعاتی که در مورد دستگیری داماد خانواده در فضای مجازی مطرح شده کذبه.

مادر علی انصاریان فوتبالیست سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در یک مصاحبه مدعی شد 2 نفر از بستگانش اموال مرحوم انصاریان را غصب و او را تهدید به قتل کرده‌اند.

خواهر علی انصاریان و همسر ایشان نیز ادعا کرده اند که سادات شاه ولایتی مادر انصاریان بعد از فوت علی درگیر بیماری بوده و با مشکلات ذهنی دست و پنجه نرم می کند و اموال مرحوم علی انصاریان در حال حاضر به نام مادرش است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
جزییات تازه از مشکلات خانوادگی و اموال زنده یاد علی انصاریان 2
جزییات تازه از مشکلات خانوادگی و اموال زنده یاد علی انصاریان 3