پنج‌شنبه 14 تیر 1403

جزییات دیدار پزشکیان و بازاریان در تهران / آنکه زندگی‌اش نمی‌چرخد نباید مالیات پرداخت کند + فیلم و عکس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
جزییات دیدار پزشکیان و بازاریان در تهران / آنکه زندگی‌اش نمی‌چرخد نباید مالیات پرداخت کند + فیلم و عکس

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در بازار ظروف و لوازم خانگی تهران با بازاریان، کسبه و مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

رقابت نفس‌گیر نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دور دوم به روزهای پایانی نزدیک شده است. هرکدام از نامزدها در تلاش هستند تا بتوانند آرای اقشار مختلف مردم را جلب کنند و راهی پاستور شوند.

قرار امروز سه‌شنبه - 12 تیرماه - در بازار ظروف و لوازم خانگی تهران در محله خیابان شوش با مسعود پزشکیان بود. وعده پزشکیان با اهالی بازار میدان شوش در ساعت 10:30 بود؛ تیم رسانه ای ما زودتر به محل دیدار رسیده بود.

بیش از یک ساعت در محل دیدار در انتظار پزشکیان بودیم، اما خبری از حضورشان نبود و با همکارم که در حال پوشش برنامه دیگر پزشکیان با هنرمندان بود تماس گرفتم پزشکیان هنوز در حال سخنرانی بود و حدود ساعت 12 سالن جلسه با هنرمندان را ترک کرد و راهی میدان شوش شد بعد از حدود 40 دقیقه وارد میدان شد و مورد استقبال هواداران گردید.

در کنار فروشگاه‌های لوازم خانگی منتظر بودیم که نگاهم به علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخاباتی اش افتاد؛ سیاستمداری 70 ساله که با داشتن سمعک در گوش، گام‌هایش را آرام آرام بر می‌داشت، دقایقی با او هم سخن شدم گلایه داشت از جبهه رقیب و گفت ما انقلابی هستیم نه کسانی که ادعای انقلابی دارند در مورد مناظره شب گذشته پزشکیان و جلیلی سوالاتی کرد و رفت.

هیچ‌وقت به شما دروغ نمی‌گوییم

کسبه و مردم حاضر در بازار از ساعاتی پیش در این منطقه تجمع کرده‌اند و ضمن استقبال با شعار حمایت خود را از پزشکیان اعلام کردند. جمعیت بازاریان در استقبال از پزشکیان در هوای گرم تیرماه امسال با شعار «صل الله محمد طبیب ملت آمد»، «صل الله محمد یاور رهبر آمد» نشان می داد که بازاریان هنوز هم بر همان عهد در همراهی با انقلاب هستند و با هر اندیشه و سلایق دوستدار ایران و انقلاب اند و نسبت به تعیین سرنوشت خود حساس و مسئولیت پذیرند.

پزشکیان وقتی رسید ظهر بود، هوا که گرم بود اما گرمای انتخابات و تجمع مردم هم جو بازار پر انرژی کرده بود، او که این بار کاپشن سیاه رنگ خود را در گرمای تیرماه نپوشیده بود پیراهنی آبی راه راه سفید بر تن داشت و عرق بر پیشانی و با همراهی عده ای از بازاریان در هوای گرم و شلوغی جمعیت در جایگاه سخنرانی مستقر شد و پس از سلام و احوالپرسی با مردم گفت: خدا وکیلی شرمنده ام قول می دهم هیچ وقت به شما دروغ نگوییم هیچ وعده‌ای ندهم که نتوانم به آن عمل نکنم. واکنش حاضرین به سخنان پزشکیان تشویق های ممتد، هورا کشیدن و یاشاسین گفتن بود.

سخنان پزشکیان در بازار شوش کوتاه و مختصر بود و ایشان بعد از دیدار چند دقیقه ای با کسبه و بازاریان سوار بر پژو پرشیا مشکی شد و بازار را ترک کرد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

جزییات دیدار پزشکیان و بازاریان در تهران / آنکه زندگی‌اش نمی‌چرخد نباید مالیات پرداخت کند + فیلم و عکس 2
جزییات دیدار پزشکیان و بازاریان در تهران / آنکه زندگی‌اش نمی‌چرخد نباید مالیات پرداخت کند + فیلم و عکس 3