سه‌شنبه 29 خرداد 1403

جزییات طرح ترافیک 1403

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
جزییات طرح ترافیک 1403

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: طرح ترافیک امسال تغییر نمی‌کند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران درباره طرح ترافیک جدید در پایتخت و سرانجام طرح ترافیک خبرنگاران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مهر، شهریار افندی‌زاده، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در گفتگو با مهر، درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: تا زمانی که 90 درصد خبرنگاران طرح‌های جدید را دریافت نکنند طرح‌های قبلی‌ها به قوت خود باقی است.

وی افزود: به دلیل جابجایی سامانه‌ها این موضوع امسال با تأخیر مواجه شده است.

افندی‌زاده درباره سرانجام تغییر طرح ترافیک گفت: نحوه اجرا و جزئیات طرح ترافیک معمولاً هر سال بر اساس مصوبه شورای شهر است و برای 1403 تغییری ندارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ادامه داد: مطالعات و آسیب شناسی صورت گرفته و تا پایان آبان طرح بازنگری و در آذر ماه شورای عالی ترافیک آن را ارزیابی و سپس شورای شهر آن را بررسی و در نهایت اگر بهمن ماه تصویب شود در سال 1404 تغییرات اجرا می‌شود.

وی اعلام کرد: از تجارب شهر‌ها و کشور‌هایی مثل سنگاپور، استکهلم و لندن در نحوه تغییرات استفاده و آسیب شناسی اجتماعی و اقتصادی بررسی و ساعات ورود و خروج بازنگری می‌شود.

افندی‌زاده خاطر نشان کرد: مشاور دانشگاهی در این زمینه گرفته شده و محدوده‌ها و نحوه چگونگی ورود و خروج در طرح ترافیک بررسی می‌شود.

از میان اخبار

دوقلو‌های بهم چسبیده شیرازی از هم جدا شدند؟

جزییات قتل رئیس تعزیرات پاوه