پنج‌شنبه 12 مهر 1403

جزییات پرداخت هزینه بلیت پروازهای باطل‌شده

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
جزییات پرداخت هزینه بلیت پروازهای باطل‌شده

مقصود اسعدی سامانی درباره نحوه استرداد هزینه بلیت پرواز‌هایی که پس از اجرای وعده صادق 2 باطل و لغو شدند، اظهار داشت: وجه تمام این بلیت‌ها بدون کسر جریمه به مسافران پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: در این باره سازمان هواپیمایی بخشنامه‌ای به تمام شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرده و تمام شرکت‌ها موظف به پرداخت هزینه بلیت پرواز‌های باطل شده تا 17 مهر ماه هستند و در این باره مسافران نگران نباشند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: این پرواز‌های باطل شده از صبح امروز دایر می‌شوند و مسافران می‌توانند از این پرواز‌ها مجددا استفاده کنند. مسافرانی که از این پرواز‌های باطل شده انصراف نداده‌اند در اولویت قرار دارند و بدون دریافت هزینه اضافه‌ای نسبت به بلیتی که خریداری کرده بودند باید اولین ظرفیت خالی برای آنها رزرو شود.

وی همچنین درباره استرداد وجه بلیت پرواز‌های چارتری تاکید کرد: همه مسافران همچنین خریداران بلیت‌های چارتری مشمول این قاعده و بخشنامه سازمان هواپیمایی می‌شوند و در این موارد استثنایی تفاوتی بین بلیت‌های پروازی قائل نمی‌شویم.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: در این موارد خاص شرکت‌های هواپیمایی نهایت همکاری را با مسافران و سازمان هواپیمایی کشوری دارند و تلاش این است که بدون هیچ مشکلی تمام دغدغه مسافران برای پرواز‌های باطل شده در این مدت، برطرف شود.

از میان اخبار

زباله‌ها آینده‌مان را دفن می‌کنند!

وضعیت بحرانی تالاب‌های لب خشکیده ایران