چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

جشنواره ملی موسیقی

جشنواره ملی موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با پایان داوری مرحله مقدماتی شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی از سوی دبیرخانه اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمی‌توان به سال 1401 فکر کرد و آن‌چه را از 25 شهریور به این سو رخ داد نادیده گرفت. به همین سیاق، نمی‌توان به آن‌چه بر موسیقی ایران در سال 1401 گذشت فکر کرد و از آن‌چه پس از این تاریخ از سر گذراند، عبور کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال 1401 برای هنرمندان موسیقی کشور مصادف با درگذشت برخی از هنرمندان برجسته این عرصه شده است که اسامی این هنرمندان در این گزارش آورده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

طبق برآورد یکی از کنسرت‌گذاران، برگزار نشدن کنسرت‌ها روزانه حدود 20 میلیارد تومان از گردش اقتصادی کشور می‌کاهد. البته خسارت این اعتراضات تنها به برگزار نشدن کنسرت‌ها خلاصه نمی‌شد، بلکه بازار نشرموسیقی و به‌دنبال آن آموزشگاه‌های موسیقی هم تقریباً نیمه‌تعطیل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: از سال 98 و آغاز پاندمی کرونا تا سال 1401 که واپسین روزهای خود را می‌گذراند، حوزه هنر بویژه موسیقی، مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسیقی آذربایجان در دومین شب از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با هنرنمایی گروه موسیقی وحید اسداللهی به روی صحنه رفت.

خبرگزاری تسنیم

موسیقی آذربایجان در دومین شب از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با هنرنمایی گروه موسیقی وحید اسداللهی به روی صحنه رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تالار وحدت / شادیانه‌های آذری در تالار وحدت موسیقی آذربایجان در دومین شب از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با هنرنمایی گروه موسیقی وحید اسداللهی به روی صحنه رفت. این اجرا از ساعت 18:30 در تالاروحدت برگزار شد؛ اجرایی با شادیانه‌های موسیقی آذربایجان با هنرنمایی استاد وحید اسداللهی و گروهش که موجب شور و شادی حاضران در سالن شد و علاقمندان، تقریبا در...

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد با بیان اینکه موافق برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان هستیم و امسال هم بنا به دلایلی از کرمان خارج شد، گفت: سال آینده حتماً استان کرمان یکی از استان‌های مهم برگزار کننده جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران است.

خبرگزاری تسنیم

با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی "تالار مرکزی شهر کرمان" به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی هنری کرمان پس از 13 سال افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا با حضور اهالی فرهنگ وهنر معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - دبیر پنجمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا گفت: تاکنون 281 اثر موسیقی سنتی برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آیین تشییع و خاکسپاری زنده‌یاد داود جعفری امید موسیقیدان و نوازنده پیشکسوت ویلنسل شنبه (26 آذر) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تهران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

داود جعفری امید موسیقیدان پیشکسوت درگذشت

خبرگزاری تسنیم

داود جعفری امید موسیقی‌دان و نوازنده پیشکسوت ویلنسل درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«داود جعفری امید» موسیقیدان و نوازنده پیشکسوت ویلنسل، درگذشت.