سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

جشنواره ملی موسیقی

جشنواره ملی موسیقی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، صبح یکشنبه در نشست خبری تبیین برنامه‌های دهه منتهی به 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا با اشاره به عملکرد پنج ماهه این سازمان، اظهار داشت: در ابتدای کار نیاز بود سازمان و ماموریت‌هایش را بشناسیم و بر اساس آن برنامه ریزی انجام دهیم که 2 ماهه ابتدایی کار ما به شناخت سپری شد. وی افزود: بنیاد شهید در تمامی حوزه‌های دولت نقش دارد؛...

خبرگزاری دانا

افروغ گفت: در بوشهر به جوانان بومی در عرصه موسیقی بها داده نشده و به آنها توجه نشده و بیشتر غیر بومی ها مورد توجه قرار گرفته اند اما این رویه باید تغییر کند و جوانان ما باید مورد حمایت قرار گیرند.

وب‌گاه عصر ایران

ه طور حتم جامعه هدف ما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر است اما مهم‌ترین مولفه‌ای که در نظر داریم کیفیت آثار است که برای آن برنامه‌ریزی مناسبی خواهیم داشت.

خبرگزاری ایسنا

نشست خبری نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» دوم بهمن‌ماه با حضور دستندرکاران این رویداد هنری در تالار رودکی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره موسیقی «نوای مهر» در میانه‌های اسفند سال جاری و با رویکرد تولید آثاری برای ترویج فرهنگ صلح، حماسه و شهادت برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آثار خانواده شهدا و ایثارگران به شرط برخورداری از کیفیت مناسب در اولویت قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» از 5 تا 10 اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شب گذشته به صورت مجازی برای علاقه‌مندان به موسیقی پخش شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شامگاه 30 دی ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایسنا

حسین علیزاده در اختتامیه جشنواره موسیقی جوان درباره حمایت از شرکت‌کنندگان این رویداد بیان کرد: تصمیم‌هایی برای استعدادهای خاص شرکت کننده جشنواره موسیقی جوان مبنی بر برگزاری آموزش‌های فوق العاده برای آنها به گونه‌ای که کارشان ادامه پیدا کند، در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آهنگساز و موسیقیدان ایرانی، گفت: میوه جشنواره پانزدهم موسیقی جوان امسال لذت‌بخش بود و اگر عده‌ای، هدفی را با عشق و ایمان دنبال کنند، ثمر می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره ملی موسیقی جوان آینده 60 سال موسیقی ایران را بیمه و هر سال که برگزار می‌شود این امید را بیشتر و به دورتر پرتاب می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، تاکید کرد: حضور گسترده نوجوانان و جوانان از تمام نقاط ایران زمین در جشنواره ملی موسیقی جوان، جای خوشحالی دارد چرا که باعث ایجاد رنگین کمانی از اصالت، خلاقیت و توانایی در این جشنواره شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره موسیقی جوان گفت: جشنواره موسیقی جوان که در میان جشنواره‌های هنری کشور جایگاه ویژه‌ای داره، گنجینه گران‌سنگی است که نوید ارتقا سطح هنری هنرمندان جوان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر نخستین جشنواره ملی موسیقی آوای مهر، گفت: حدود هزار و 400 اثر از 660 گروه با سبک‌ها و شیوه‌های مختلف آیینی دریافت و داوری‌ها بلافاصله آغاز شد.