سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

جشنواره ملی موسیقی

جشنواره ملی موسیقی

خبرگزاری تسنیم

مسعود شجاعی طباطبایی می‌گوید: مسئولان بدانند کاریکاتور یک زبان قابل فهم و بین‌المللی است و چون از چاشنی طنز هم برخوردار است یک زبان ویژه و خاص به حساب می‌آید.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در چهار بخش اصلی (موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران، موسیقی کلاسیک و آهنگسازی) و یک بخش ویژه (شناخت و حفظ کل ردیف) برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در چهار بخش اصلی (موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران، موسیقی کلاسیک و آهنگسازی) و یک بخش ویژه (شناخت و حفظ کل ردیف) برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه پنج سیما در قالب برنامه «نوای مهر» به پخش اجرای گروه‌های برگزیده کُر جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» می‌پردازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل اداره امور موسیقی وزارت فرهنگ عراق در دیدار با همتای ایرانی خود گفت: ایران و عراق در زمینه مقام‌های موسیقی اشتراکات زیادی دارند و حتی طرز نواختن و روح موسیقی بین آنها یکی است و فقط زبان است که تفاوت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - دومین جشنواره ملی موسیقی و ایین‌های موسیقایی اقوام ایران روز یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه با اجرای موسیقی قشقایی و لرستان در تالار حافظ شیراز گشایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره‌ای با عنوان «جشنواره ملی موسیقی و آیین‌های اقوام ایرانی» در شیراز برگزار می‌شود که هم حمایت‌های دولتی را دارد و هم تمام اجراهایش بلیت‌فروشی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی موسیقی و آیین‌های اقوام ایرانی گفت: تعدد جشنواره‌ها به معرفی و شناسناندن هر چه بیشتر موسیقی نواحی کمک می‌کند و باعث بقا این سبک از موسیقی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

دومین جشنواره ملی موسیقی و ایین‌های موسیقیایی نواحی ایران به دبیری علمی دامون شش بلوکی و دبیری اجرایی آرش صفری، 25 تا 30 اردیبهشت ماه 1401 در شیراز برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین جشنواره ملی موسیقی و ایین‌های موسیقایی نواحی ایران اردیبهشت امسال به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

با رونمایی از اعلان‌های هشتمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا و پنجمین جشنواره ملی شمس و مولانا در شهرستان خوی فراخوان این دو رویداد ملی و بین‌المللی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صدای موسیقی، از زخم کرونا و بی‌تفاوتی‌ها، خش‌دار شده بود و کم رمق. دولت ایران قوی، از اوایل شهریورماه که سکان امور را به دست گرفت، شروع کرد به تزریق نیروی امید با چاشنی مدیریت صادقانه در عمل به وعده‌ها. موسیقی آرام آرام جان گرفت.