سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

جشنواره ملی موسیقی

جشنواره ملی موسیقی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داود جعفری امید، موسیقیدان و نوازنده پیشکسوت ویلنسل، 20 آذرماه 1401 درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

برخی کارشناسان و مسئولان فرهنگی استان کرمان، معتقدند جابجایی میزبانی جشنواره موسیقی نواحی از کرمان به گرگان و احتمالا شهرهای دیگر، دلایلی منطقی ندارد و این جابجایی ناگهانی توهین به مردم و فرهنگ کرمان بوده است.

خبرگزاری دانا

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران پنجشنبه 26 آبان برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران پنج‌شنبه 26 آبان با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره به دلایل انتقال جشنواره موسیقی نواحی از کرمان به استان گلستان به توضیحاتی در مورد حاشیه‌سازی‌ها برای جشنواره و نحوه تخصیص بودجه می‌پردازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نحوه و زمان برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از جمله نکات مهمی است که طی روزهای آینده و متأثر از اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر می‌تواند با اما و اگرهایی مواجه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا 16 مهرماه تمدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از تمدید مهلت ارسال آثار متقاضی به دبیرخانه این رویداد موسیقایی تا روز شانزدهم مهر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ثبت نام مرحله اول شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت‌نام مرحله اول شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از امروز - یکشنبه (20 شهریور) در سامانه بامک آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی معتقد است که ما در حوزه جلوه‌های بصری به یکی از کشورهای صادر کننده نیروی انسانی تبدیل شده‌ایم و این در حالی است که تولیدات سینمایی ما نتوانستند ظرفیت جذب این نیروها را فراهم کنند.

خبرگزاری تسنیم

پیاده‌رویِ جاماندگانِ اربعین در تهران و از میدان امام حسین علیه السلام تا حرم عبدالعظیم و با عنوانِ «لشگر حسین (ع)» برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بعد از انتشار مرحله اول فراخوان این دوره از جشنواره، فراخوان مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره موسیقی ملی جوان منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری حوزه هنری با تاکید براینکه موضع «حوزه هنری» نسبت به موسیقی یک موضع با آغوش‌باز است، گفت: از موضوع موسیقی هیچ‌وقت عقب ننشسته‌ایم و عقب نخواهیم نشست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان مرحله نهایی بخش موسیقی دستگاهی شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از سوی دبیرخانه این رویداد اعلام شد.