سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

جشنواره ملی موسیقی

جشنواره ملی موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «گاندو»؛ از پخش غیرمنتظره تا توقف یکباره، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی، به کارگیری واژه «سریال»، ماجرای حق پخش فوتبال‌ها و رأی مجلسی ها، چکش حراج بر نقد فراستی، انتقادهایی صریح از «جناب تلویزیون» و سانسورهایش، گاف حضور همزمان یک مجری در دو برنامه زنده و...؛ از جمله محوری‌ترین انتقادهایی بودند که صداوسیما را با چالش اساسی در سال 1400 مواجه کردند.

خبرگزاری ایسنا

«گاندو»؛ از پخش غیرمنتظره تا توقف یکباره، برگزاری مناظره‌های خنثی، انتقاد از به کارگیری واژه «سریال»، ماجرای ناتمام حق پخش فوتبال‌ها، چکش حراج بر نقد فراستی، انتقادهایی صریح از «جناب تلویزیون» و سانسورهایش، گاف حضور همزمان یک مجری در دو برنامه زنده و...؛ از جمله محوری‌ترین انتقادهایی بودند که صداوسیما را با چالش اساسی در سال 1400 مواجه کردند.

خبرگزاری ایسنا

چندی پیش هنرمندان ساوجی در جشنواره ملی موسیقی نوای مهر رتبه برگزیده کشوری را کسب کرده و در آئین اختتامیه این جشنواره که اواسط اسفندماه در تالار وحدت تهران برگزار شد، تجلیل شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازهم دولت مردمی سیزدهم، در عمل ثابت کرد حاشیه‌سازی‌ها و پیش‌گویی‌ها، نادرست بوده است؛ این‌بار در فرهنگ و هنر؛ و البته موسیقی. در این حوزه، می‌توان نقاط روشنی یافت که پیش‌بینی‌ها برای سال‌های آتی را امیدوارانه و خوش‌بینانه می‌کند. حرف‌ها و عمل‌های دولت «ایران قوی» که چنین می‌گوید.

خبرگزاری دانا

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» با معرفی برگزیدگان این رویداد هنری در تالار وحدت تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» طی آیینی با حضور جمعی از هنرمندان و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایسنا

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» عصر 15 اسفندماه با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد و برگزیدگانش را شناخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: موسیقی یکی از مهمترین جلوه‌های هنر است که می‌تواند به خوبی مفاهیم مربوط به ایثار را منتقل کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران و به ویژه اداره کل امور هنری بنیاد آمادگی حمایت از این آثار را دارد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موسیقی یکی از مهمترین جلوه‌های هنر است که می‌تواند به خوبی مفاهیم مربوط به ایثار را منتقل کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران و به ویژه اداره کل امور هنری بنیاد آمادگی حمایت از این آثار را دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» شنبه (14 اسفند) میزبان تک آهنگ‌ها بود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های اجرایی نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» را در آستانه روز بزرگداشت شهدا تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه سیاست‌های اصلی بنیاد تمرکز بر مأموریت‌های اصلی، اصلاح ساختاری بنیاد و عدالت در ارائه خدمات به ایثارگران است، برنامه های روز بزرگداشت شهدا 22 اسفند ماه را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در نشست خبری گفت: نظام انتصاب مدیران تنظیم شد که در سازمان اقتصادی کوثر به نام «امساک» و در خود بنیاد با اسم «شمسا» شناخته می‌شود.