سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

جشنواره ملی موسیقی

جشنواره ملی موسیقی

خبرگزاری ایسنا

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه ساعت 21 به صورت مجازی برگزار و پخش می‌شود.

خبرگزاری دانا

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی پنج‌شنبه 30 دی ساعت 21 به صورت مجازی برگزار و پخش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه ساعت 21 به صورت مجازی برگزار و پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان آورده است: «موسیقی نه هنری در کنار دیگر هنر‌ها بلکه جویباری روان و پرطراوت است که هنر‌های دیگر با آن تازه و شاداب‌تر می‌نماید و دستاورد‌های بی نظیر همچون خلق و زایش اثر هنری ماندگار در این همنشینی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: این رویداد راهی روشن به آینده موسیقی این مرزو بوم است، سرزمینی که همواره صحنه نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می‌آموزند.

خبرگزاری ایسنا

معاون هنری در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی این مرز و بوم است، سرزمینی که همواره صحنه‌ی نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می‌آموزند.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی به این جشنواره صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را منتشر کرد. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان آورده است: «موسیقی همواره یکی از جلوه‌های هنری جوامع و ملل از آغاز تاکنون و به عنوان...

خبرگزاری ایسنا

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: موسیقی همواره یکی از جلوه‌های هنری جوامع و ملل از آغاز تا کنون و به عنوان یک بلاغت موثر روحی، نماینده احساسات عالی و روح ملت‌ها بوده است. حفظ و پاسداری از این میراث بی‌بدیل که طی سالیان متمادی برگرفته از همزیستی و همراهی فرهنگ‌ها، باورها و هویت اجتماعی مردم این سرزمین است، به پشتوانه پیشینه درخشان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: حضور گسترده نوجوانان و جوانان از تمام نقاط ایران زمین و تنوع حضور از مناطق و اقوام مختلف جای بسی خوشحالی دارد زیرا که باعث ایجاد رنگین کمانی از اصالت، خلاقیت و توانایی در این جشنواره شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، هومان اسعدی، موسیقیدانی که دبیری 9 دوره از جشنواره ملی موسیقی جوان را برعهده داشته، درباره روند جشنواره طی دوره‌های اخیر گفت: جشنواره طی همه این دوره‌ها، سیاست بنیادین مستمر و واحدی داشته است. یکی از ویژگی‌هایی که در تمامی دوره‌ها در نظر گرفتیم، ارزیابی داخلی و درونی، بررسی نقاط ضعف و قوت بخش...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: حمایت از موسیقی‌های بومی و هویتی جزء وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور موسیقی کتولی در پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان معتقد است که این جشنواره در احیا و شناساندن نغمه‌های بومی مناطق مختلف ایران نقش ارزنده‌ای دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور بخش دف پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: برقراری عدالت و انصاف در مورد شرکت کنندگان تمام تلاش ما بود تا مبادا در داوری این رویداد حقی از کسی ضایع شود و این کار داوری را بسیاری سخت می‌کرد.

خبرگزاری ایسنا

اعضای شورای سیاستگذاری و اجرایی سومین جشنواره‌ی سراسری موسیقی موغام منصوب شدند.