چهارشنبه 18 مهر 1403

جلوه‌های زیبای نوع‌دوستی در رزمایش کمک مومنانه به تصویر کشیده شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جلوه‌های زیبای نوع‌دوستی در رزمایش کمک مومنانه به تصویر کشیده شد

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون جلوه‌های زیبایی از همدلی و نوعدوستی از سوی مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان به تصویر کشیده شد.

سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مردم شهید پرور و همیشه در صحنه این استان نیز همگام با سراسر کشور به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان عمل کرده و می‌کنند.

وی اظهار داشت: روز 20 اردیبهشت ماه همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، زنگ مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان نیز به صدا در آمد.

سردار کرمی افزود: مردم مومن و ولایتمدار استان زنجان در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه نیز بار دیگر حماسه همدلی و نوعدوستی را در کشور به نمایش گذاشته و با کمک های خود، دست نیازمندان را گرفتند.

وی با بیان اینکه شناسایی نیازمندان این استان از همان ابتدای شیوع بحران کرونا صورت گرفت، تاکید کرد: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، شناسایی جامعه هدف دقیق‌تر شد و در این راستا 30 هزار خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز نیستند، مورد شناسایی قرار گرفتند تا در این رزمایش کمک مومنانه مورد حمایت قرار گیرند.

سردار کرمی با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان و مرحله دوم از روز شنبه آغاز شد، اظهار داشت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون 58 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 350 تا 400 هزار تومان با کمک خیرین و کمک‌های مردمی در بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: آخرین مرحله این رزمایش نیز مصادف با شب عید فطر خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*